فرماندار بویراحمد گفت: هیچ دلیلی برای ادامه اختلاف وجود ندارد و کشاندن این مسئله به مطبوعات و میان مردم کار درستی نیست.
کد خبر: ۵۰۳۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰ 04 October 2017
روز پایانی خرداد بود که خبری منتشر شد مبنی بر درگیری فیزیکی میان کارکنان دو دستگاه دولتی بر سر یک ملک! در خبر مذکور پس از یک توافق و هنگام اجرای برخی اقدامات ، میان کارکنان علوم پزشکی یاسوج و کارکنان آبفای شهری درگیری بوجود می آید.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، پس از گذشت حدود سه ماه از آن درگیری فرماندار شهرستان بویراحمد راجع به اختلاف دانشگاه و آبفای شهری بر سر زمین چم گنجشکی اظهار داشت: طبق توافق قبلی قرار بود زمینی معوض زمین چم گنجشکی در اختیار دانشگاه قرار بگیرد که با پیگیری این فرمانداری و تشکیل جلسه و حضور در محل، دو هکتار زمین در نقطه ای مطلوب که ارزش آن به مراتب بهتر از زمین چم کنجشکی است در اختیار دانشگاه قرار گرفته است.
 
 
فرماندار بویراحمد گفت: هیچ دلیلی برای ادامه اختلاف وجود ندارد و کشاندن این مسئله به مطبوعات و میان مردم کار درستی نیست.
نظری با تاکید بر اینکه احداث تصفیه خانه برای مرکز استان حیاتی و ضروری است ، یادآور شد: ما در شهر یاسوج با بحران بی آبی مواجه هستیم بطوری که در تابستان هر هفته شاهد حضور گروهی مردم بدلیل مشکل کم آبی در نقاط مختلف شهر در جلوی فرمانداری بویراحمد و استانداری بودیم لذا تسریع در ساخت تصفیه خانه بسیار حیاتی است.
فرماندار زمین معوض را حق دانشگاه دانست و عنوان کرد: زمینی که واگذار شد محدودیت های زمین قبل را هم ندارد؛ چراکه ساخت و ساز در زمین چم گنجشکی ممنوع بود ولی در زمین جدید چنین محدودیتی وجود ندارد و از ابتدا بجای کشمکش و دعواهای حقوقی بهتر بود بحث زمین معوض پیگیری می شد.
وی افزود: با وجود نماینده هایی از علوم پزشکی در جلسه ،صورتجلسه این واگذاری هم بعد از امضای همه دستگاه های مرتبط برای رئیس دانشگاه که در آن روز نتوانسته بود بدلیل حضور مهمانانی از وزارت بهداشت حاضر شود ارسال شد و ابراز امید واری کرد با امضای این صورتجلسه این موضوع خاتمه یابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار