مدیرکل امور اقتصادی سمنان خبر داد
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان از تمایل سرمایه‌گذار ترک برای احداث کارخانه تولید پانل‌های گچی در این استان خبر داد و گفت: حمایت‌های لازم را از سرمایه‌گذاران انجام می‌دهیم.
کد خبر: ۵۰۲۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۰ 03 October 2017

به گزارش تابناک سمنان، جلسه بررسی و ارائه راهکارهای افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه گچ استان سمنان عصر امروز با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سمنان، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان و یک سرمایه‌گذار از کشور ترکیه در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان سمنان برگزار شد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان در این جلسه گفت: برای احداث کارخانه تولید پانل‌های گچی، شهرک صنعتی سرخه را با توجه به نزدیکی به معادن گچ و تأمین زیرساخت‌های مناسب پیشنهاد می‌کنم.

امیر خلیلی‌خواه افزود: در محدوده شهرک‌های صنعتی از نظر تأمین آب مشکلی نداریم و برق و گاز نیز در این شهرک موجود است و علاوه بر نزدیک بودن به جاده ترانزیت، می‌توانید از راه‌آهن نیز در صورت لزوم استفاده کنید.

وی خطاب به سرمایه‌گذار ترک بیان کرد: ایجاد حساب‌های بانکی و بیمه‌ای در داخل استان سمنان انجام شود تا برای پیگیری‌های سریع‌تر دچار مشکل نشوید و همچنین در صورت لزوم می‌توانیم مجوز سرمایه‌گذاری را برای این شرکت درخواست کنیم تا روند فعالیت‌های سرمایه‌گذاری بهبود یابد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان اظهار کرد: تمام حمایت‌های لازم را از سرمایه‌گذاران انجام می‌دهیم تا بتوانیم آغازگر فعالیتی خوب در زمینه گچ استان سمنان باشیم و لازم است سرمایه‌گذار خارجی نیز جدیت لازم را برای ایجاد این کارخانه داشته باشد.

خلیلی‌خواه گفت: این شرکت سرمایه‌گذاری پنج میلیون دلاری را با کمک منابع داخلی برای تولید پانل‌های گچی می‌خواهد شروع کند که اشتغالی بالغ‌بر 50 نفر ایجاد خواهد کرد و حداکثر این پروژه بعد از 12 ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان کرد: مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان سمنان این ظرفیت را دارد که با حضور سرمایه‌گذاران خارجی و مدیران ارشد دستگاه‌های دولتی حمایت‌های لازم و راهنمایی‌های کامل را در هدایت و جذب سرمایه‌گذار داشته باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار