مدیر جهاد کشاورزی روانسر گفت: بیش از ۹۳۰ هکتار کلزا در این شهرستان برای نخستین بار طی امسال زیر کشت محصول کلزا رفته است.
کد خبر: ۵۰۲۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲ 03 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، کامران کریمی از کشت بیش از ۹۳۰ هکتار کلزا در این شهرستان برای نخستین بار طی امسال خبر داد.

مدیر جهاد کشاورزی روانسر گفت: با پیگیری‌های انجام شده و برای نخستین بار در سال‌جاری بیش از ۹۳۰ هکتار از اراضی شهرستان به کشت کلزا اختصاص یافته است.

وی افزود: از ابتدای روند سریع توسعه کلزا طی سال‌های ۹۵ و نیمه نخست سال‌جاری تعداد ۱۸ دستگاه ریزدانه دارکار و کشت مستقیم یارانه‌دار توسط کشاورزان روانسری جذب و کار کشت کلزا را انجام دادند.

کریمی خاطرنشان کرد: جذب و توزیع این تعداد دستگاه ریزدانه‌کار نقش بسیار مهمی در کشت اصولی و به موقع این محصول داشته به نحوی که حتی یک کشاورز هم مشکلی در زمان کشت نداشت.

مدیر جهاد کشاورزی روانسر تصریح کرد: همچنین با پیگیری‌های روزانه همکاران جهاد کشاورزی  این شهرستان بیش از پنج تن بذر هیبرید کلزا وارد شهرستان و بین متقاضیان کشت کلزا توزیع شده است.

وی تاکید کرد: این مهم جزو با تلاش و کوشش مجموعه سازمان جهاد کشاورزی و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان میسر نمی‌شد.

کریمی در پایان، گفت: لازم می‌دانم از برنامه‌ریزی کارشناسی و پیگیری خسرو شهبازی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، افشین صفوی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان و سایر همکاران در مدیریت زراعت و مکانیزاسیون قدردانی کنم.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار