رئیس اداره فناوری اطلاعات اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به وجود حدود 3700 کلاس درس هوشمند در استان، گفت: قرار است این تعداد تا مهر ماه به حدود چهار هزار کلاس درس برسد.
کد خبر: ۴۹۱۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱ 10 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،فرزاد خدایاری، با بیان اینکه در استان کرمانشاه یکصد و یازده مدرسه غیردولتی داریم که همگی این مدارس باید تا مهر ماه در مسیر هوشمند سازی قرار گرفته باشند، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌ انجام شده باید همه کلاس‌های درس مدارس خاص شامل شاهد، غیرانتفاعی و... از مهر ماه در مسیر هوشمندسازی قرار گرفته باشند.

خدایاری اضافه کرد: مهر ماه امسال همچنین باید تمامی کلاس های درس پایه ششم استان در مسیر هوشمند سازی قرار گرفته باشند.

به گفته رئیس اداره فناوری اطلاعات اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تاکنون 45 درصد مدارس و 30 درصد کلاس های درس استان در مسیر هوشمندسازی قرار گرفته اند.

خدایاری افزود: استان کرمانشاه از نظر هوشمند سازی مدارس جزو یازده استان اول کشور به حساب می‌آید.

وی در ادامه با بیان اینکه استان کرمانشاه از نظر تعداد پرتالهای همگام رتبه برتر کشور را در اختیار دارد، بیان کرد: 2800 مدرسه استان مجهز به پورتال همگام هستند.

رئیس اداره فناوری اطلاعات اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه سپس با اشاره به در دست تایید بودن یک مدرسه هوشمند پیشرفته در استان کرمانشاه، اظهار کرد: این مدرسه غیرانتفاعی پسرانه در شهرک زیبا شهر واقع شده و در مقطع متوسطه اول و دوم دانش آموز دارد و به دنبال اخذ تاییده مدرسه هوشمند است.

خدایاری اضافه کرد: در مدارس هوشمند پیشرفته سیستم آموزشی تمام مکانیزه بوده و کلیه فرآیند های آموزش از طریق نرم افزار ارائه می‌شود و حتی حضور و غیاب نیز هوشمند است.



منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار