شادمهر کاظم زاده ؛
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت:وضعیت ملی، موقعیت منطقه ای و ضرورت های بین المللی اقتضا می کند که نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در جریان اخذ رای اعتماد به کابینه دولت دوازدهم با رئیس جمهوری نهایت همکاری و مساعد لازم را داشته باشند.
کد خبر: ۴۷۷۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۱ 13 August 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ شادمهر کاظم زاده فضای مجلس را برای رای اعتماد به وزیران معرفی شده مثبت ارزیابی کرد و افزود: هر 2 فراکسیون مهم مجلس مشغول فعالیت و رایزنی هستند تا اعضای کابینه دولت دوازدهم بدون حاشیه و تعلل و همراه و همگام با رئیس جمهوری در وزارتخانه های مربوطه فعالیت خود را آغاز کنند.
 
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی عملکرد وزرای دولت یازدهم را قانع کننده توصیف کرد و یاداور شد: وزیران معرفی شده در 2 نوبت صبح و عصر در کمیسیون های مجلس حاضر می شوند و اهداف، برنامه ها و سیاست های کاری خود را در دولت دوازدهم برای نمایندگان مردم تشریح می کنند.
 
کاظم زاده ملاقات با وزرای معرفی شده را فرصت مناسبی برای بیان مطالبات حقوق مردم عنوان کرد و گفت: انتظار و مطالبه نمایندگان مردم از دولت جدید اجرایی کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی، ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان و رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است.
 
وی پیش بینی کرد بجز 2 نفر از افارد معرفی شده مابقی ، همه وزرای دولت روحانی روز سه شنبه موفق به اخذ رای اعتماد از مجلس شود و در تلاشیم با استفاده از فرصت باقیمانده و مذاکره با نمایندگان مشکل رای اعتماد افرادیکه ممکن است نتوانند رای لازم را کسب کنند، برطرف کنیم.
 
گفتنی است رئیس جمهوری هفته گذشته اسامی 17 نفر از وزرای مورد نظر خود را به منظور تصدی وزارتخانه های مختلف به مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که تنها وزیر علوم تحقیقات و فناوری معرفی نشده و روند بررسی صلاحیت این افراد سه شنبه هفته جاری انجام می شود./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار