رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل گفت: از زمان فعالیت تاکنون 25 هزار در مراکز و واحد های دانشگاه پیام نور استان دانش اموخته شدند.
کد خبر: ۴۷۵۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸ 09 August 2017
به گزارش تابناک : افسر روحی روز چهارشنبه از فعالیت چهار مرکز و 9 واحد ادانشگاه پیام نور در این استان خبرداد و افزود: دانشگاه پیام نور استان اردبیل در سال های اخیر در زمینه های مختلف از جمله افزایش رشته محل های دانشگاهی پیشرفت خوبی داشته است.
وی از دایر بودن 188 رشته محل در دانشگاه پیام نور خبر داد و گفت: تمامی رشته های مورد علاقه دانشجویان در مراکز و واحدهای آموزشی این دانشگاه تدریس می‌شود و متقاضیان تحصیل می توانند از 19 تا 23 مردادماه با مراجعه به سامانه دانشگاه بدون کنکور اقدام به ثبت نام کنند.
وی گفت: در حال‌ حاضر چهار مرکز آموزشی به دلیل دارا بودن امکانات مناسب به عنوان مراکز بزرگ این دانشگاه محسوب شده و بقیه در حوزه واحد قرار دارند که شهرستان های مشگین‌شهر، پارس‌آباد، اردبیل و خلخال دارای مراکز مجهز آموزشی پیام نور در سطح استان هستند.
رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل از احداث ورزشگاه با مساحت 2 هزار و 700 مترمربع در دانشگاه پیام نور خبر داد و افزود: این سالن یک مجموعه ورزشی شامل فوتسال، بسکتبال، والیبال، کاراته، کشتی و فوتبال دستی نیز بوده که برای استفاده دانشجویان ساخته شد.
وی بیان کرد: یک ورزشگاه 2 هزار متری در خلخال و یک مجموعه دیگر نیز در شهرستان گرمی در حال احداث است. 
روحی افزود: دانشگاه پیام نور استان اردبیل سال گذشته موفقیت‌های مناسبی به دست آورده به طوری که در رشته نانو و رشته ورزشی والیبال و نیز قبولی دانشجویان در ارشد دانشگاه‌های مطرح کشور این دانشگاه نمره بسیار قابل قبولی داشته است.
رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل بیان کرد: تمامی فرآیندهای انتخاب رشته، تصحیح نمرات امتحانی و اعتراضات امتحانی الکترونیکی است و 99 درصد برگه‌های امتحانی این دانشگاه به صورت تستی بوده و توسط دستگاه تصحیح می‌شود و اگر در این تصحیح نیز دانشجویان اعتراضی داشته باشند قطعا این اعتراض در مرکز مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.
روحی گفت: خوشبختانه رشته تربیت بدنی حقوق و روانشناسی در این دانشگاه طرفداران زیادی دارد و استان اردبیل تنها استانی است که افزایش دانشجویان در این رشته ها را دارد.
وی با اشاره به اینکه بیش از 60 عضو هیات علمی در دانشگاه پیام نور اردبیل جذب شدند ،‌گفت: خوشبختانه ارتقای کیفی و سطح آموزشی بسیار مناسب بوده و هرساله نیز مقالات علمی مختلفی توسط اساتید و اعضای هیات علمی این دانشگاه در مجله‌های معتبر منتشر می‌شود.
وی اظهار کرد: رصدخانه دانشگاه پیام نور اردبیل که مجهز به آزمایشگاه و دستگاه های مربوط است در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.
در حال‌ حاضر 10 هزار نفر دانشجو در سطح استان در مراکز آموزشی دانشگاه پیام نور استان اردبیل مشغول به تحصیل هستند. 




منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار