مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: مجموعه ورزشگاه 15 هزار نفری کرمانشاه با اعتباری بیش از 23 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده، اما به دلیل اینکه بهره‌برداری خوبی از آن صورت نگرفته با وجود استفاده نکردن از آن، حرکتش به سوی تخریب آغاز شده است.
کد خبر: ۴۷۴۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴ 07 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،ارسلان حسینی، اظهار داشت: ورزشگاه 15 هزار نفری کرمانشاه مجموعه‌ای است که 2 سال از بهره‌برداری آن می‌گذرد اما دارای مشکلاتی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه ادامه داد: این مجموعه با اعتباری بیش از 23 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده، اما با گذشت 2 سال از زمان افتتاح آن، هنوز همراه با نواقصی است.

وی ادامه داد: وجود این نواقص موجب شد که مسؤولان تربیت‌بدنی استان به همراه پیمانکار پروژه طی روزهای گذشته از تمامی بخش‌های این پروژه بازدید کنند.

حسینی بحث آب‌بندی در سکوی تماشاچیان، عایق‌بندی تاسیسات، نواقصی در پیست دو‌ ومیدانی و چمن را از جمله مشکلات مجموعه 15 هزار نفره کرمانشاه دانست و گفت: نواقصی در بخش محوطه‌سازی نیز وجود دارد که بخشی را پیمانکار پروژه و بخش باقی‌مانده نیز با همکاری شهرداری انجام می‌شود.

 این مسؤول تصریح کرد: حرکت مجموعه با وجود استفاده نکردن از آن به دلیل اینکه بهره‌برداری خوبی که از آن صورت نگرفته به سوی تخریب است، لذا باید نواقص را به‌طور جدی حل و منابعی را برای نگهداری مجموعه تامین کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار