اکبر سنجابی در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان سرپل ذهاب گفت:خبازیهای شهرستان باید کیسه های نخی جهت نگهداری نان به مردم عرضه نمایند.
کد خبر: ۴۷۳۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰ 06 August 2017
اکبرسنجابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک افزود: بنا به تصمیمات اتخاذ شده از سوی فرمانداری و ادارات غله و بازرگانی واتحادیه صنف خبازان شهرستان و به منظور حفظ محیط زیست و نگهداری با کیفیت نان در کلیه خبازی ها عرضه نایلون پلاستیکی جهت نگهداری نان ممنوع و موظف به عرضه کیسه های پارچه ای شدند.

وی خاطر نشان کرد: استفاده از کیسه‌های نایلونی در نانوایی به‌دلیل داغ بودن نان ممکن است منجر به بروز برخی از بیماریها برای فرد مصرف کننده شود ولی کیسه‌های نخی این مشکلات را ندارند.

فرماندار سرپل ذهاب تصریح کرد:در بازدیداز ۹خبازی در شهرستان ۷واحددولتی و ۲واحد خبازی سنگک آزادپز بودند که دراین راستا ۵ خبازی جریمه و یک واحد نیمه اتوماتیک لواش تشویق وسهمیه یک واحد نیز به مدت ۱۰ روز کسرگردید۰

سنجابی اظهار داشت:شهرستان سرپل ذهاب دارای 52 واحد خبازی دولتی است که نان لواش ، تافتون و ساجی پخت میکنند و 6 واحد آزاد پزنان سنگک در شهرستان دارد.

ویکید کرد: ساعت کارخبازی های شهرستان سرپل ذهاب تغییر کرده و ساعت کار این خبازی ها در نوبت اول از ساعت ۶ تا ۸ صبح، نوبت دوم 9:30صبح الی 12:30 و نوبت سوم نیزازساعت17 عصر الی 20 تغییر یافته است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار