مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان:
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان بابیان اینکه ۲۶ هزارو ۷۰۶ نفر روز تاکنون در اسکان مسافران پذیرش شده اند، گفت:۱۷ هزار نفرطی تعطیلات تابستان در مدارس استان اسکان یافتند.
کد خبر: ۴۷۲۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶ 03 August 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمدرضا جهان پیش از ظهر پنج شنبه در نشست خبری خود در محل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه در راستای توسعه گردشگری باید زیر ساخت های لازم از جمله اسکان ارزان قیمت برای مسافران فراهم باشد، ابراز داشت: آموزش و پرورش یکی از نهادهایی است که با در اختیار نهادن کلاس های درسبه تحقق تعریف مقصد به جای معبر کمک می کند که از ابتدای تابستان شاهد اسکان ۱۷ هزار نفر در مدارس استان هستیم.

کراپ‌شده - محمد رضا جهان.jpg

وی افزود: تاکنون سه هزار و ۷۵۸ خانوار فرهنگی و ۲۵۱خانوار غیر فرهنگی در استان سمنان اقامت کردند که از این تعداد ۱۶ هزار و ۴۸۵ فرهنگی و یک هزار و ۳۱۹ نفر غیر فرهنگی هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان استقبال خانواده ها از اسکان در مدارس را بسیار چشمگیر خواند و ابراز داشت: ۲۴ هزارو ۷۲۸ نفر روز مسافر فرهنگی و یک هزارو ۹۷۹ نفر روز مسافر غیر فرهنگی از اول تیرماه تا کنون در استان سمنانپذیرش شدند.

معاون آموزش متوسطه استان سمنان نیز در این نشست بابیان اینکه عملکرد دانش آموزان استان در امتحانات نهایی خرداد ماه ۹۶ در مقایسه با نتایج کشور از رشد مطلوبی برخوردار بوده است، ابراز داشت: میانگین نمره استان درخرداد ماه رشته انسانی ۱۳.۶۵ در رشته تجربی ۱۵.۰۳ و در رشته ریاضی ۱۳.۹۳بوده است که همین عملکرد استان را در رتبه سوم کشوری قرار داد.

حسین فولادیان در ادامه تصریح کرد: عملکرد دانش آموزان استان سمنان در امتحانات نهایی خرداد ماه سال جاری ۲.۳۴ نمره در رشته انسانی، ۱.۳۴ در رشته تجربی و ۰.۳۳نمره در رشته ریاضی در مقایسه با عملکرد کشور بیشتر بوده است.

وی افزود: خوشبختانه دانش آموزان استان سمنان از توان و استعدادهای خوبی برخوردار هستند که نشان می دهد معلمان و آموزش و پرورش برای کشف این استعدادها تلاشی مضاعف دارند لذا این مهم می طلبد تا در سایه همدلی و تعامل شاهد موفقیت های روز افزون دانش آموزان باشیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار