تابناک: امام جمعه خور و بیابانک از حضور بی نظیر مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال قدردانی کرد و گفت: مردم در این مراسم با حضور خود عزم و اراده خود در حمایت از نظام و انقلاب به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۴۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۳ 13 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین اکبر ذوالفقاری در خطبه های نماز جمعه خور و بیابانک در بارگاه امامزاده سید داود این شهرافزود: در این روز تمام کسانی که دلشان برای امام، رهبری و انقلاب می تپید با حضور خود در راهپیمایی، صحنه ای زیبا و به یاد ماندنی خلق کردند.

وی با یادآوری این که یاد شهدا و امام راحل(ره) همیشه زنده است، اظهار کرد: شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمنان انقلاب و اسلام ایستادند و اجازه ندادند یک وجب از خاک میهن اسلامی به تصرف دشمن درآید.

حجت الاسلام ذوالفقاری گفت: دشمنان اکنون نیز به بهانه مسائل هسته ای تحریم های ظالمانه ای را اعمال کرده اند و با این اقدام برای دنیا روشن می شود که دعوای آنها بر سر اصل انقلاب است و مسائلی که مطرح می کنند، بهانه ای بیش نیست.

وی اظهار کرد: مردم بصیر ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن ماه اعلام کردند تلاش های 120 شبکه ماهواره ای فارسی زبان که مامور بودند تا مردم را از آمدن به راهپیمایی باز دارند، بی نتیجه بوده است.

وی یاد و خاطره شهید سید عباس موسوی نخستین دبیرکل حزب الله لبنان را نیز گرامی داشت و گفت: این شهید از شخصیت های تاثیرگذار و خدوم بود که به دست دشمنان به شهادت رسید و به طور حتم خون این شهیدان به ثمر می نشیند و پیروزی نزدیک است.

شهرستان کویری خور بیابانک در420کیلومتری شرق اصفهان قراردارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار