تابناک: امام جمعه اردستان گفت: حضور پرشور و آگاهانه مردم در 22 بهمن حامل دو پیام مهم، دوست داشتن انقلاب و انتظار کار و تلاش بیشتر از سوی مسوولان بود.
کد خبر: ۴۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۸ 13 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، حجت الاسلام «حسن دهشیری» در خطبه های نمازجمعه اردستان در حسینیه «سیدالشهداء راهمیان» این شهر اظهار داشت: راهپیمایی باشکوه 22 بهمن استقامت و وحدت ملت ایران را به جهانیان نشان داد و شعور، موقعیت شناسی و پایبندی به دین اسلام و پیروی از مقام معظم رهبری را آشکار تر ساخت.

وی افزود: مردم همواره نشان داده اند هر وقت انقلاب و نظام احساس نیاز به حضور آنان کرده وارد عرصه شده اند.

خطیب جمعه اردستان به سالروز صدور فتوای حضرت امام (ره) در خصوص سلمان رشدی اشاره و تاکید کرد: اگر علما امروز با قاطعیت وارد صحنه می شدند کسی جرات نمی کرد به ساحت مقدس حضرت رسول (ص) اهانت کند.

دهشیری همچنین با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در 19 بهمن در جمع پرسنل نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: مسوولان مذاکره کننده ایرانی باید با قدرت و قاطعیت در مذاکرات حضور یافته، تحریم ها را به صورت یکجا برطرف و مذاکرات را در یک مرحله به پایان یرسانند.

وی به مساله یمن و بحرین اشاره و تصریح کرد: برای اولین بار شیعیان در یمن به قدرت رسیدند و صدای اذان شیعه از تلویزیون این کشور پخش شد که امیدواریم هرچه زودتر به پیروزی کامل برسند و توطئه دشمنان غربی و عربی به خود آنان بازگردد و مردم بحرین نیز به خواسته برحق خود برسند.

امام جمعه اردستان در بخش دیگری از خطبه های نمازجمعه این شهر با اشاره به سالروز شهادت «سیدعباس موسوی» دبیرکل وقت حزب الله از سکوت جوامع بین المللی در قبال ترور این مجاهد انتقاد کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار