فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنی آمریکا با ملت ایران نه تنها کم نشده بلکه افزایش هم یافته است. .
کد خبر: ۴۵۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶ 10 June 2015
تابناک بوشهر: دریادار پاسدار علی فدوی سه شنبه شب در گردهمایی بسیجیان و پاسداران شهر برازجان بوشهر افزود: آمریکایی ها می دانند که نظام اسلامی به توانمندی های لازم در عرصه بازدارندگی رسیده است و از این رو به اقدامی که برایشان ضرر داشته باشد، دست نمی زنند.

وی با برشمردن توانمندی های ایران در دفاع از ایران اسلامی گفت: توانمندی های شناورهای تندرو و موشکی ساحل به دریای ایران به گونه ای است که به لحاظ جغرافیایی همه سواحل خلیج فارس را پوشش می دهد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه به نقش مهم خلیج فارس در جهان اشاره کرد و ادامه داد: خلیج فارس مهمترین و تاثیرگذارترین نقطه دنیا است و هرچه جلو می رویم تاثیرگذاری آن بیشتر می شود.

فدوی بیان کرد: هر روز شناورهای ما در رویارویی با شناورهای آمریکایی قرار دارند و در برابر زیاده خواهی آنان کوتاه نمی آیند ما هر روز باید بر توانایی خود که باعث ترسیدن دشمنان می شود، بیفزاییم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نیروی دریایی سپاه حتی یک لحظه را برای این که به توانایی و قدرت خود، نظام و کشور بیفزاید، از دست نداده است.

وی افزود: آمریکایی ها مطمئن هستند که اگر دست به هر اقدامی علیه انقلاب اسلامی بزنند نه تنها خدشه ای به این انقلاب وارد نمی شود بلکه وجود و موجودیت خود را زیر سووال می برند و از دست می دهند.

فدوی اظهار کرد: امروز آمریکایی ها فهمیده اند که با وجود توانمندی های انقلاب اسلامی اگر دست به جنگ بزنند، شکست می خورند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: توانمندهای نیروی دریایی سپاه بسیار بالاست و یکی از این توانمندی ها مربوط به داخل دریا و شناورهای تندروی این نیرو است.

وی با اشاره به توانمندی های سپاه در عرصه های هوا دریا، پهپادی و نیروهای تکاور و ویژه و نیز توانایی هایی که دشمن از آن مطلع نیست، بیان کرد: این معادله و روالی است که بین ما و دشمنان انقلاب اسلامی برقرار است و این هیبت و عزت و قدرت امروز انقلاب اسلامی به برکت امام راحل و امام حاضر و شهداست.

فدوی اظهار کرد: علاوه بر باور داشتن قدرت انقلاب اسلامی باید دانست که در مقابل آمریکا تنها توانمندی های نظامی کافی نیست بلکه باید از توانمندی های انقلاب اسلامی و نقاط ضعف و آسیب پذیر بودن دشمنان نیز آگاه بود.

وی به تشریح دشمنی آمریکایی ها با انقلاب اسلامی پرداخت و اضافه کرد: علت و ماهیت دشمنی آمریکایی ها و مستکبرین با انقلاب اسلامی سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و جغرافیایی نیست بلکه حق و باطل است به همین دلیل این دشمنی تمام نمی شود و امکان ندارد باطل بتواند وجود حق را و حق نیز وجود باطل را تحمل کند.

فدوی گفت: آمریکایی ها برای خدا، معنویت، خوبی و عدالت دشمن انقلاب اسلامی نیستند بلکه فقط به دلیل اهداف ظالمانه و استکباری آنها بوده است زیرا فکر می کنند وجود جمهوری اسلامی روند استکباری آنها را به هم زده است.

وی یادآور شد: دشمنان و آمریکایی ها زور و توانمندی های ما را می فهمند اما شهادت را نمی فهمند چون مبنای آنها بر همین زور و روحیه استکباری است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: استکبار جهانی با همراهی همدیگر به حسب دنیایی و ظاهری همه کارهایی که از دستشان برآمده علیه انقلاب اسلامی انجام داده اند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار