مدیر کل بنیادشهیدو ایثارگران استان کرمانشاه از شهدا بعنوان اسطوره های کشور یاد کرد.
کد خبر: ۴۵۵۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶ 08 July 2017
 به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایثار "واحد کرمانشاه" به منظور بررسی مسائل و مشکلات بنیاد شهرستان اسلام آباد غرب و دیدار با خانواده ایثارگر این شهرستان، حجت الاسلام عسگری مدیرکل  به همراه حشمت عزیزی رئیس امور کارکنان بنیاد استان، در بنیاد اسلام آباد حضور یافت.

حجت الاسلام در ابتدای این دیدار با حضور در مجموعه اداری بنیاد و سرکشی از بخش های مختلف اداری، از نزدیک با مسائل و مشکلات همکاران بنیاد اسلام آباد غرب آشنا شد.

مدیر کل بنیادشهید و ایثارگران استان کرمانشاه سپس به همراه قدرت اله نجفی سرپرست بنیاد اسلام آباد در منازل دو خانواده ایثارگر به نام های شهید نیکزاد اکبری و جانباز 70 درصد سرافراز فرج پور اسکندری، از خانواده های این عزیزان تجلیل کرد.

در این دیدار حجت الاسلام عسگری گفت: خدا را شاکریم که در این نهاد مقدس توفیق خدمتگزاری به کسانی را پیدا کردیم که امام راحل (ره)خدمت به آنان را خدمت به نبی مکرم اسلام(ص) و را چشم و چراغ ملت می داند.

مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران کرمانشاه گفت: کاری که پدران و مادران شهدا انجام دادند کاری بس بزرگ و عظیم بود چرا که آنان با فرستادن جگر گوشه های خود به معرکه و صحنه های نبرد دفاع از آرمان های نظام اسلامی و این فداکاری ها کمتر از شهادت نیست.

وی از والدین شهدا به عنوان اسوه های ایمان و جهاد در راه خدا یاد کرده و افزود: شما در این مسیر سعادتمند الگوی بی بدیلی برای جامعه هستید.

حجت الاسلام عسگری با بیان اینکه دیدار با ایثارگران موجب تقویت روحیه و قوت قلب خادمین شهداست، شهدا را قهرمانان ملی و  اسطوره های واقعی کشور دانست. 

در پایان نیز از خانواده های معظم شهید نیکزاد اکبری و جانباز سرافراز فرج پور اسکندری تجلیل شد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار