مدیرعامل آتش‌نشانی سمنان مطرح کرد
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان، رعایت نکردن نکات ایمنی را عامل مرگ زن نانوا در یک حادثه دردناک در سمنان بیان کرد.
کد خبر: ۴۵۱۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹ 02 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، سعید اسماعیل‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری فارس در سمنان اظهار داشت: اخیراً طی تماس تلفنی با سامانه 125 مبنی بر گیر کردن فردی داخل دستگاه خمیرزن، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان بلافاصله و همزمان مأموران ایستگاه‌های 2 و 4 سازمان آتش‌نشانی را به محل حادثه واقع در خیابان باهنر سمنان اعزام کرد.

وی با اشاره به اعزام مأموران به همراه سه دستگاه خودرو و پنج نفر آتش‌نشان گفت: به‌محض رسیدن به محل حادثه مشاهده شد کارگر خانم 40 ساله در نانوایی سنتی مشغول کار با دستگاه خمیرزن بود که در اثر بی‌احتیاطی دچار حادثه شد و بدن وی به داخل خمیرزن فرورفته و مرگ او را به همراه داشته است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: نیروها با رعایت نکات ایمنی، جسد کارگر نگون‌بخت را از دستگاه جدا کردند و تحویل عوامل پزشکی قانونی و نیروی انتظامی حاضر در محل دادند.

اسماعیل‌پور بیان کرد: کارشناسان آتش‌نشانی باز هم علاوه بر هشدار در خصوص رعایت دقیق نکات ایمنی در این‌گونه اماکن و هنگام کار با دستگاه‌های صنعتی، از کاربران این‌گونه وسایل خواست حتماً هنگام کار، نکات ایمنی را رعایت کرده تا دچار این نوع حوادث دلخراش نشوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار