معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان سمنان از آمادگی 11 پایگاه و 64 مدرسه این استان برای پذیرایی از مسافران تابستانی در استان خبرداد.
کد خبر: ۴۵۱۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵ 01 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، عبدالرضا محمودی از آمادگی مراکز اسکان مسافران در این استان خبر داد و افزود: تعداد64 مدرسه، 482 کلاس و 11 پایگاه برای پذیرش و اسکان مسافرین فرهنگی و دیگر مسافران و گردشگران در تابستان 1396 درنظر گرفته شده است.

وی درباره وضعیت کلاس‌های در نظر گرفته شده برای اسکان تابستان 96 اظهار کرد: از 482 کلاس در نظر گرفته شده، 67کلاس به صورت ویژه، 384 کلاس نوع الف ،31کلاس نوع ب تجهیز شده‌اند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان سمنان تصریح کرد:اسکان فرهنگیان و مسافران استان سمنان در تابستان 96 از 25 خردادماه آغاز شده و تا نیمه دوم شهریور ماه، کلیه پایگاه‌های اسکان در این استان آماده سرویس دهی و خدمات رسانی به میهمانان و مسافران تابستانی هستند.

محمودی با بیان اینکه مراکز اسکان تابستانی پاسخگوی فرهنگیان و مسافران تابستانی است؛ خاطرنشان کرد: تعداد 124 نفر از عوامل اجرایی و همکاران ما نیز در سطح استان و در این مراکز و پایگاه‌ها آماده ارائه خدمات به میهمانان تابستانی هستند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: اسکان مسافران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار