مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان اردبیل افزایش جمعیت کیفری جوان 18 تا 25 ساله در زندان های این استان را نگران کننده خواند.
کد خبر: ۴۴۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲ 08 June 2015
مراد فتحی روز دوشنبه در جریان بازدید پیرموذن نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از زندان مرکزی اردبیل با ارائه گزارشی افزود: به رغم کمبودها و مشکلات فراوان تسلیم مشکلات نشده ایم اما این واقعیت است که کار تربیتی به ویژه برای چنین جمعیت کیفری جوانی بستر مناسب خودش را می طلبد.

وی همچنین با اشاره به تلاش مجموعه دست اندرکاران زندان ها برای رعایت کامل حقوق شهروندی و اجرای برنامه های اصلاحی و تربیتی گفت: موفقیت های به دست آمده در سایه تلاش مضاعف نیروهای زندان های استان و احساس مسوولیت آنهاست.

وی گفت: یکی از سخت ترین و پر مخاطره ترین مشاغل که در روح و جان انسان تاثیر می گذارد شغل زندانبانی است اما در مقابل به دلیل کمبودهای اعتباری که دولت با آن مواجه شده و گریبان ما را نیز گرفته سال گذشته شرمنده این قشر بسیار سخت کوش شدیم و بخش اعظمی از مزایای پرسنلی پرداخت نشد.

به گزارش روابط عمومی زندان های اردبیل ، نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: امکانات مراکز اقامتی زندان های این استان باید متناسب با افزایش جمعیت کیفری افزایش یابد.

کمال الدین پیرموذن خواستار توجه و اولویت بخشی استاندار و دیگر مسوولان استانی برای حل مشکلات این مکان های امنیتی شد و افزود: افزایش دوربین های مدار بسته ، سالن های اقامتی ، سالن ورزشی ، توسعه کارگاه های آموزشی از نظر بروز کردن سخت افزاری و نرم افزاری آموزشی ، رفع کمبود نیروی انسانی و ارائه خدمات فرهنگی و هنری از سوی دستگاه های مرتبط از مواردی است که در مجمع نمایندگان استان پیگیری خواهد شد.

وی با اعلام این که برخی سوء مدیریت ها و بحران های اقتصادی ایجاد شده از سوی دشمنان خارجی و مشکلات داخلی موجب شده تعدادی از کارآفرینان این مرز و بوم دچار مشکل شوند ، گفت: اگر فرامین مقام معظم رهبری دقیق اجرا شود و نگاه همه مسوولان توام با تدبیر و احساس مسوولان باشد کمتر شاهد این گونه مشکلات برای برخی هموطنان خواهیم بود.

نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در بازدید از کارگاه های اشتغال و حرفه آموزی نیز با تقدیر از ایجاد بستر مناسب برای اشتغال زندانیان در زندان اردبیل عدم تامین امنیت شغلی و کمبود اشتغال در کشور را یکی از عوامل موثر در زمینه سازی برای بروز بزهکاری ذکر کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار