جانشین انتظامی استان ایلام در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید شهرستان دهلران اظهار داشت: تحقق امنیت اجتماعی ، اقتصادی و فرهنگی نیازمند وجود امنیت در جامعه است .
کد خبر: ۴۴۵۱۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲ 20 June 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛سرهنگ" حسن کاظمی "در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید شهرستان دهلران اظهار داشت:  تحقق امنیت پایدار را مستلزم همراهی و مشارکت مردم دانست و گفت: رد پای امنیت در پویایی فعالیت های اقتصادی و اجتماعی وجود دارد .

وی با اشاره به اینکه لازمه امنیت اجتماعی پایدار ، مشارکت آحاد مردم است ،گفت: اگر همدلی و تعامل دوسویه بین پلیس و مردم وجود داشته باشد جامعه به سوی امنیت و سلامت سوق پیدا خواهد کرد.

جانشین انتظامی استان ایلام رد پای امنیت را در پویایی فعالیت های اقتصادی و اجتماعی قابل لمس دانست و گفت: نیروی انتظامی در این راستا رویکرد جامعه محوری را پیش گرفته است و به خوبی توانسته است نتایج قابل توجهی نیز بدست آورد.
 
وی در ادامه امنیت را در استان ایلام مطلوب ارزیابی کرد و گفت:شهرستان دهلران به عنوان وسیع ترین شهرستان ، استان ایلام با وجود هم مرز بودن با کشور عراق به علت همراهی مطلوب مردم با دستگاههای نظامی و انتظامی از امنیتی مطلوب برخوردار است.

سرهنگ کاظمی در پایان بر تلاش مستمر پلیس برای تحقق امنیت اجتماعی پایدار و حفظ آرامش مردم تأکید کرد.

حجت السلام" محسن موسوی" امام جمعه دهلران نیز در این مراسم طی سخنانی حفظ امنیت پایدار را در کشور مدیون تلاش های شبانه روزی پلیس و سایر نیروهای مسلح عنوان کرد و گفت:ارتباط خوب قوه قضائیه با ناجا در پیشبرد امنیت در سطح شهرستان دهلران بسیار تأثیر گذار بوده است .

"حسین علی موسوی" فرماندار دهلران نیز در این مراسم از اعتماد مردم به عنوان سرمایه اجتماعی پلیس نام برد و گفت: استفاده از ظرفیت بزرگان و ریش سفیدان در این شهرستان مرزدار مهمترین فاکتور برای تأمین امنیت اجتماعی پایدار محسوب می شود.

گفتنی است، در این مراسم از زحمات سرهنگ سعید عالی پور فرمانده سابق انتظامی شهرستان دهلران تقدیر و سرهنگ منوچهر مکی به عنوان فرمانده جدید این شهرستان معرفی شد.
 
کشف ۸ فقره سرقت دربازخوانی پرونده سارق زندانی
 
سرهنگ "حمید فتاحی" در این باره اظهار داشت:به دنبال دستگیری یک سارق حرفه ای و زندانی شدن او به حکم قانون، موضوع پرونده همچنان توسط کارگاهان پلیس آگاهی دردست بررسی بیشتر قرار گرفت.  
 
وی ادامه داد:با مراجعه چند مالباخته وبررسی مجدد پرونده این سارق حرفه ای، با مجوز قضایی  تحقیقات بیشتر و بازجویی مجدد از سارق زندانی به انجام رسید.  
 
وی افزود:در بازخوانی این پرونده وبازجویی های مجدد در نهایت متهم به تعداد۸ فقره سرقت دیگر اعتراف کرد.   
 
این مقام مسئول انتظامی در پایان با تشکر از اعتماد مردم به پلیس گفت: پرونده جرائم به وقوع پیوسته تا زمان کشف، همچنان در دست بررسی پلیس قرار خواهند داشت.  /م


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار