واکنش استاندار کهگیلویه و بویراحمد به حملات موشکی سپاه
خادمی با اشاره به حوادث تروریستی کور در تهران تصریح کرد: باید پاسخ لازم را دریافت می کردند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پاسخ لازم را دادند.
کد خبر: ۴۴۵۱۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲ 20 June 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید موسی خادمی با توجه به حوادث تروریستی تهران اقدام به تنبیه توریست ها را ضروری دانسته و گفت : تروریست ها باید پاسخ لازم را دریافت می کردند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پاسخ لازم را دادند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: حمله سپاه به مقر داعش نشان‌داد که ایران اسلامی اجازه تهدید و چشم طمع به هیچ کسی را نمی دهد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد سید موسی خادمی در جمع خبرنگاران افزود: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی تقویت بنیه دفاعی کشور بوده است.

وی بیان کرد: امروزه ایران اسلامی به نقطه ای رسیده که هیچ قدرتی توان تهدید این کشور را ندارد و با پاسخ محکم و کوبنده مواجه خواهد شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: حتی قدرت های سازمان یافته و دولتی نمی توانند به لحاظ نظامی کشور ایران اسلامی را تهدید کنند تا برسد به گروه های تروریستی که می خواهند عملیات کوری را انجام دهند.

خادمی با اشاره به حوادث تروریستی کور در تهران تصریح کرد: باید پاسخ لازم را دریافت می کردند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پاسخ لازم را دادند.

وی ادامه داد: حمله سپاه به مقر داعش نشان‌داد که ایران اسلامی جایی برای مانور دادن انها نیست و احیانا اگر کسان دیگری نظری سوء به این کشور دارند بدانند که ایران اسلامی قوی است و با تمام توان، پشتیبانی مردم و امکانات، تجهیزات و پیشرفت های نظامی و دفاعی اجازه تهدید و چشم طمع انداختن به کشور را به هیچ کسی نمی دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار