مدیرعامل شرکت بتن و ماشین قدس رضوی گفت: پروژه بخش شرقی عرصه میدان شهدا در سال جاری به بهره‌برداری می رسد.
کد خبر: ۴۴۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸ 07 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، عباس شیرمحمدی اظهار داشت: در این پروژه عملیات ساختمانی و تاسیسات مکانیکی و برقی بخش شرقی میدان شهدای مشهد در مساحتی به وسعت حدود 6 هزار و 500 متر مربع اجرا خواهد شد.

شیرمحمدی پایانه و پارکینگ شمال شرق میدان شهدا (AT17) را بخش دیگری از پروژه مدیریت اجرایی طرح بزرگ میدان شهدا عنوان کرد و افزود: این پروژه شامل اجرای عملیات کامل ساختمانی و تاسیساتی اداری پایانه با وسعت حدود هزار و 300 متر مربع و نیز احداث پارکینگ طبقاتی 3 طبقه با ظرفیت حدود 300 دستگاه در شمال شرق میدان شهدای مشهد است.

شیرمحمدی پروژه ایستگاه پرواز خط یک قطار شهری مشهد را یکی دیگر از اقدامات شرکت بتن و ماشین قدس رضوی در زمینه توسعه شهری و آبادانی دانست گفت: مبلغ این قرارداد حدود 85 میلیون و 73 هزار ریال است که در اواسط سال جاری تحویل خواهد شد.

وی اضافه کرد: در این پروژه عملیات سفتکاری ایستگاه زیرزمینی پرواز ادامه خط یک قطار شهری مشهد با مساحتی حدود 4 هزار و 100 متر مربع در محل میدان فرودگاه مشهد به همراه زیرسازی، روسازی و آسفالت مسیر بالای ایستگاه انجام خواهد شد.

مدیر عامل شرکت بتن و ماشین قدس رضوی به یکی دیگر از پروژه‌های شرکت که در سال جاری به بهره برداری می رسد، اشاره و خاطرنشان کرد: پروژه ساختمان اداری منطقه 5 شهرداری مشهد به مبلغ حدود 71 میلیون و 853 هزار ریال، در پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: این پروژه نیز شامل احداث کامل ساختمان اداری منطقه 5 شهرداری مشهد در بخش سفت‌کاری، تاسیسات و نازک کاری با مساحت حدود 6 هزار متر مربع در محل بلوار میرزا کوچک خان، ابتدای خیابان شهید پور طرقی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار