رئیس اوقاف و امور خیریه کازرون از وقف بیش از ۱۲ هزار متر زمین به ارزش تقریبی ۷ میلیارد ریال به نیت سالمندان در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۳۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۳ 06 June 2015

تابناک فارس:حجت‌الاسلام مهدی کامیابی از ثبت دو وقف جدید در شهرستان کازرون به نیت سالمندان خبر داد و اظهار داشت: خیر کازرونی عباس پویا قطعه زمینی به مساحت 12 هزار و 360 متر مربع برای ایجاد خانه سالمندان در این شهر وقف کرده است.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی این قطعه زمین 7 میلیارد ریال است افزود: دختر این خیرکازرونی نیز قطعه زمین دیگری به مساحت 749 متر مربع به نیت سالمندان کازرونی وقف کرده است.

رئیس اوقاف و امور خیریه کازرون از اتمام عملیات ساخت گنبد امامزاده پیرسبز چنار شاهیجان این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: هزینه ساخت این گنبد 500 میلیون ریال بوده است.

وی با اشاره به اینکه تسطیح و محوطه‌سازی این امامزاده با اعتبار 300 میلیون ریال تاکنون 90 درصد پیشرفت داشته است تصریح کرد: عملیات عمرانی داخل بقعه امامزاده نیز در حال انجام است.

حجت الاسلام کامیابی با اشاره به اینکه عملیات اجرای نمای داخلی و بیرونی امامزاده نجم‌الدین علی شهر قائمیه نیز با اعتبار بیش از 300 میلیون ریال در حال انجام است افزود: فاز نخست عملیات عمرانی امامزاده بی‌بی حلیمه خاتون با اعتبار 200 میلیون ریال انجام شده است و کلنگ اجرای طرح جامع این امامزاده نیز در یک ماه آینده به زمین زده می‌شود.

رئیس اوقاف و امور خیریه کازرون عنوان کرد: سال گذشته این شهرستان با ثبت 19 وقف جدید بیش‌ترین تعداد وقف را در بین شهرستان‌های استان داشته و از برنامه مدون سالانه نیز جلوتر بوده است.

تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار