مدیرکل کمیته‌ امداد استان اردبیل گفت:‌ اوج اهمیت و شکوفایی خدمات کمیته‌ امداد در کارآفرینی خانواده‌های تحت پوشش نمایان می‌شود که در این راستا تلاش می‌کنیم کارآفرینی برای مددجویان استان اردبیل افزایش یابد.
کد خبر: ۴۳۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸ 06 June 2015
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، بهروز زلالی ظهر امروز در نشست با امدادگران کمیته‌ امداد شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: خدمت‌رسانی به اقشار نیازمند و مستضعف جامعه با همتی بسیجی‌وار و اندیشه‌ای روشن و مثبت انجام می‌شود تا بتوانیم نیازمندی‌های آنها را برطرف کنیم.

وی گفت: حرکت در چهارچوب ترسیمی همدلی و همزبانی در امر محرومیت‌زدایی و کمک به مستضعفان یکی از اصول اصلی فعالیت‌های کمیته‌ امداد است چرا که بر حسب وظیفه‌‌ شرعی که متعهد شده‌ایم باید با تمام وجود با روحیه‌ ایثار در خدمت‌رسانی به محرومان همت کنیم تا زمینه محرومیت‌زدایی را در جامعه فراهم آوریم.

زلالی با بیان اینکه تمامی حوزه‌های تخصصی کمیته‌ امداد در امر محرومیت‌زدایی نقش بسزایی را ایفا می‌کنند، افزود: نباید احساس شود که رفع مشکلات نیازمندان فقط بر عهده‌ یک حوزه است بلکه باید همدلی، همبستگی، وحدت و رسیدگی به امور مراجعان به صورت دسته جمعی در بین تمام امدادگران تبلور یابد تا بتوانیم بر مسائل مختلف خانواده‌های تحت حمایت و اقشار آسیب پذیر جامعه فائق آییم.

مدیرکل کمیته‌ امداد استان اردبیل رسانیدن مددجویان به مرحله‌ خوداتکایی و استقلال را از جمله فعالیت‌های مهم این نهاد برشمرد و بیان کرد: اوج اهمیت و شکوفایی خدمات کمیته‌ امداد، در کارآفرینی خانواده‌های تحت پوشش نمایان می‌شود که امیدواریم با تلاش و برنامه‌ریزی هر چه بیشتر به این مهم بیش از پیش دست یابیم.

وی با اعلام حمایت از ایجاد طرح‌های اشتغال برای مددجویان اردبیل تصریح کرد:‌ در راستای توانمندسازی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان اردبیل تلاش می‌کنیم تا از طرح‌های نو در این راستا حمایت کرده و با اشتغال مددجویان در این طرح‌ها زمینه خودکفایی آنها را فراهم آوریم.

زلالی آموزش مددجویان را از راهکارهای مهم و اساسی برای توانمندسازی آنها دانست و گفت:‌ ارائه آموزش‌های مختلف می‌تواند زمینه‌ساز اشتغال و اجرای طرح‌های اشتغالزایی برای مددجویان شده و به تبع آن توانمندی و خودکفایی آنها را به دنبال داشته باشد که در این راستا باید تلاش و جدیت امدادگران بیش از گذشته ادامه یابد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار