امام جمعه دهلران گفت: امروز با گذشت سال ها از ارتحال جانگداز امام و انتخاب مقام معظم رهبری، ایران اسلامی در سایه توجهات حضرت حق و درایت و توانمندی مقام عظمای ولایت توانسته در مقابل توطئه ها و تهدیدهای دشمنان ثبات و امنیت مطلوب داشته باشند.
کد خبر: ۴۳۵۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۵ 04 June 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام سید محسن موسوی روز یکشنبه در آیین سالگرد ارتحال امام راحل گفت: امام خواهان استقلال مملکت و بی اعتنایی به بیگانه بود و دست خدا را در کارها می دید و برای استقلال کشور چشم به دست بیگانه نداشت.
 
 
وی با اشاره به انقلاب امام با پشتیبانی ملت و ایستادگی ایشان در مقابل کاپیتولاسیون اظهار کرد: امام و امت با هم بودند و امام راحل بواسطه این حمایت و روح بلند و ابعاد شخصیتی، تهذیب و خود ساختگی و ایمان و اعتقاد وارد عرصه شد و بساط طاغوت را در هم پیچید.
 
امام جمعه دهلران همچنین با اشاره به فرا رسیدن سالروز قیام 15 خرداد هم افزود: بواسطه ارتباط امام و امت بود که مردم کفن پوش به میدان آمدند و توطئه ها را خنثی کردند.

وی وصیت نامه امام راحل را نقشه راه برای همه دانست و تاکید کرد: اقشار مختلف مردم و مسئولان باید وصیت نامه امام را مطالعه کنند و روش این بزرگوار در پاسخگویی به مردم را در سرلوحه کار خود قرار دهند.
 
امام جمعه دهلران بر ضرورت حفظ انقلاب امام تاکید کرد و گفت: اگر مبناهای امام کنار رود این یعنی ضروع دوباره طاغوت، لذا ملت هیچگاه این اجازه را نمی دهند چون آگاه و بیدار هستند.
 
وی انقلاب اسلامی را امانت امام دانست و افزود: همه ملت با جان و دل از راه و رسم و انقلاب امام برای همیشه دفاع خواهند کرد و امروز تمام تلاش رهبری این است که این انقلاب با تمام مفاهیم و آرمان هایش صحیح و سالم تحویل صاحب اصلی آن شود و در این مسیر همه باید از ولایت فقیه تبعیت کنند.
 
شایان ذکر است، مراسم سالگرد ارتحال امام امت و همچنین سالروز قیام 15 خرداد با حضور فرماندار، امام جمعه، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان، مردم و خانواده های معظم شهدا در مسجد جامع دهلران برگزار شد، مداحی و سینه زنی از دیگر برنامه های سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی در دهلران بود.
 
همچنین نمایشگاه کتاب نیز به مناسبت سالگرد رحلت جانسوز امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد در محل کتابخانه عمومی سعدی دهلران بر پا شده است./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار