مردم کرمانشاه در اقدامی خودجوش، بنرها و پوسترهای تبلیغاتی سطح شهر که از ایام انتخابات به جا مانده را پاکسازی می‌کنند.
کد خبر: ۴۲۸۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹ 23 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازایسنا، دکتر زهرا آرام صاحب ایده "جنبش مردمی پاکسازی شهر" گفت: در ایام تبلیغات برای انتخابات، چهره شهر بسیار نامناسب شد و به همین دلیل این فکر به ذهن ما رسید که پاکسازی شهر را با همکاری خود مردم آغاز کنیم.

وی ادامه داد: علاوه بر درخواست مشارکتی که از مردم و خصوصا دانشجویان داشتیم، سراغ شهرداری و سازمان پارک‌ها هم رفتیم و آنها نیز همکاری و حمایت دادند.

این استاد دانشگاه افزود: سایر بخش‌ها از جمله اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشگاه فرهنگ و هنر، شرکت بازیافت، انجمن مردمی سازندگان طبیعت پاک و بخش خصوصی مثل چند آموزشگاه موسیقی اعلام همکاری کردند.

آرام یادآور شد: حتی برخی از نامزدها که رای آوردند و حتی افرادی که رای نیاورند هم اعلام همکاری کردند و در نهایت "جنبش مردمی پاکسازی شهر" راه افتاد.

وی زمان آغاز این جنبش را ساعت هشت صبح روز جمعه (پنجم خرداد) اعلام کرد که قرار است همه علاقمندان در پارک نوبهار جمع شوند.

این استاد دانشگاه پیش‌بینی کرد 500 تا هزار نفر در این طرح مشارکت کنند و خاطرنشان کرد: همانجا تقسیم کار خواهد شد و هر گروه به یک منطقه شهر می‌روند تا پاکسازی را انجام دهند.

آرام در خصوص امکانات و تجهیزات نیز گفت: بخشی از وسایل را خود ما تهیه کردیم و برای مابقی نیز شهرداری قول همکاری داده است.

وی گفت: اگرچه شهرداری بخش قابل توجهی از پاکسازی را انجام داده، اما بخش زیادی از پوسترها و بنرهای تبلیغاتی هنوز در سطح شهر باقی است.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار