نایب رئیس هیأت تنیس روی میز استان کرمانشاه گفت: ندا شهسواری، پینگ‌پنگ‌باز کرمانشاهی در بخش انفرادی بازی‌های اسلامی باکو نتیجه بازی را به حریف آذربایجانی واگذار کرد و از کسب مدال ناکام ماند.
کد خبر: ۴۲۶۹۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲ 20 May 2017
به گزارش  خبرگزاری تابناک به نقل ازروابط عمومی ورزش وجوانان استان کرمانشاه :طاهره جعفری‌نیا ، اظهار داشت: چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی با حضور 54 کشور و به میزبانی شهر باکو، جمهوری آذربایجان در حال برگزاری است. 

نایب رئیس هیأت تنیس روی میز استان کرمانشاه به حضور ندا شهسواری، تنیسور کرمانشاهی در بخش انفرادی بازی‌های اسلامی تنیس روی میز باکو اشاره و بیان کرد: ندا شهسواری، پینگ‌پنگ‌باز کشور در این دوره از رقابت‌ها ابتدا به دور نیمه نهایی رقابت‌های تنیس روی میز بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی راه یافت. 

وی ادامه داد: شهسواری در نیمه‌نهایی رقابت‌های تنیس روی میز بانوان به مصاف‌«ژینگ نینگ» بازیکن چینی‌الاصل تیم آذربایجان رفت و با نتیجه چهار بر یک شکست خورد و راهی دیدار رده‌بندی شود.

 به گفته جعفری‌نیا، این پینگ‌پنگ‌باز کرمانشاهی در دیدار رده‌بندی مسابقات تنیس روی میز بازی‌های کشور‌های اسلامی به مصاف وانگ، تنیسور چینی‌الاصل تیم آذربایجان رفت که چهار به یک نتیجه را به حریف خود واگذار کرد و از کسب مدال برنز نیز بازماند.

 این مسؤول به آغاز رقابت‌های بانوان پینگ‌پنگ‌باز در بخش تیمی مسابقات از امروز اشاره کرد و افزود: تیم بانوان تنیس روی میز ایران با حضور دو نماینده در این دوره از بازی‌های حضور داشتند که هر دو از کسب مدال در بخش انفرادی باز ماندند.
ا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار