رئیس هیأت ورزش بیماران خاص سمنان:
رئیس هیأت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای استان سمنان با بیان اینکه سمنان یک نماینده دعوت‌شده به اردوی تیم ملی داشت، گفت: سمنان با توجه به مشکلات این ورزشکار، نماینده‌ای در اردوی تیم ملی بیماران خاص و پیوند اعضا ندارد.
کد خبر: ۴۲۴۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹ 15 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، زهرا چگینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس بعد از برگزاری مجمع فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا اظهار کرد: مجمع فدراسیون در فضای خوبی برگزار شد.

وی تصریح کرد: بنده در مجمع فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا، میزبانی سمنان در مسابقات کشوری دارت، تیراندازی و شطرنج در بخش پیوند اعضا را پیشنهاد دادم که مکتوب شد و منتظر جواب فدراسیون هستیم.

رئیس هیأت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای استان سمنان با تأکید بر اینکه جواب فدراسیون در این ارتباط به بعد از مسابقات جهانی بیماران خاص و پیوند اعضا به میزبانی اسپانیا موکول شده است، اضافه کرد: این رقابت‌ها ظرف یک ماه آینده برگزار خواهد شد.

چگینی با اشاره به اینکه سمنان یک نفر دعوت‌شده به اردوی تیم ملی داشت، تصریح کرد: به خاطر مشکلات شخصی، نماینده سمنان نتوانست در اردوی تیم ملی حاضر شود و ما نماینده‌ای نداریم.

وی با بیان اینکه مسابقات قهرمانی کشور را در پیش داریم، اظهار کرد: برنامه‌ریزی ما حضور موفق در این مسابقات است که شهریورماه برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار