فرماندار هرسين گفت:پروژه هايي كه در سالجاري به اتمام برسند تخصيص اعتبارات آنها صد درصدي خواهد بود .
کد خبر: ۴۲۱۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵ 09 May 2017

به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی فرمانداری هرسین، امير شاه آبادي فرماندار شهرستان هرسين در جلسه كميته برنامه ريزي شهرستان هرسين صبح امروز در محل فرمانداري برگزار شد، اظهار داشت : با توجه به سياست هاي دولت تدبير و اميد ، تحقق درآمد هاي دولت و برداشته شدن بخشي از تحريم ها افزايش 80 درصدي اعتبارات را در سالجاري نسبت به سال گذشته داشته ايم و در اين راستا مبلغ 9 ميليارد و دويست ميليون تومان اعتبار به شهرستان هرسين اختصاص داده شده است. 

شاه آبادي افزود : بر اساس موارد اعلام شده توسط سازمان برنامه و بودجه و شوراي توسعه و برنامه ريزي استان كرمانشاه بحث اشتغال و تكميل پروژه هاي نيمه تمام تقدم بيشتري در تخصيص اعتبار دارند.

شاه آبادي تصريح كرد : ده درصد از مجموع كل اعتبارات شهرستان در سالجاري به تعمير و تجهيز ساختمان هاي ادارات دولتي و مدارس اختصاص خواهد يافت .

به گفته شاه آبادي : در شهرستان هرسين حوزه هاي عمران شهري ، راه سازي ، آبرساني ، كشاورزي ، آموزش ، ترويج فني و حرفه اي و پرداخت ديون در اولويت تخصيص اعتبار قرار دارند.
امير شاه آبادي در پايان سخنانش از مجموع ادارات شهرستان خواست با همكاري ادارات كل متبوع اقدامات لازم را در راستاي تخصيص اعتبارات در استان انجام دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار