فرمانده انتظامی ملایر از کشف 70 کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی طی دو ماهه امسال در این شهرستان خبر داد و گفت: کشفیات انواع مواد مخدر در دو ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.
کد خبر: ۴۲۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲ 01 June 2015

فرمانده انتظامی ملایر از کشف 70 کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی طی دو ماهه امسال در این شهرستان خبر داد و گفت: کشفیات انواع مواد مخدر در دو ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

به گزارش ایرنا؛ سرهنگ ترک نیا افزود: در این راستا بیش از 140 قاچاقچی تهیه و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و چهار باند تهیه و توزیع مواد مخدر کشف و منهدم شدند.

وی اظهار داشت: شب گذشته نیز یک محموله مواد مخدر حاوی 43 کیلو و 400 گرم تریاک در یکی از ورودیهای شهر ملایر کشف و دو نفر قاچاقچی سابقه دار که نسبت به تهیه و توزیع مواد مخدر در ملایر و نهاوند اقدام می کردند، دستگیر شدند.

وی افزود: طی دو ماه گذشته بیش از 30 مرحله طرح پاکسازی در راستای مبارزه با مواد مخدر در نقاط آلوده شهرستان اجرا و معتادین در این نقاط جمع آوری شدند.

سرهنگ ترک نیا همچنین از شروع فعالیت قرارگاه سرقت در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: مبارزه با قاچاق یکی از وظایف مهم قرارگاه سرقت است که در این رابطه، تاکنون هفت هزار و 995 قلم انواع لوازم آرایشی، 14 حلقه لاستیک، 25 هزار و 400 نخ سیگار و بیش از چهار هزار قطعه انواع لوازم خودرو قاچاق در این شهرستان کشف شد.

وی ادامه داد: طی دو ماه گذشته توسط قرارگاه سرقت 94 مورد انواع سرقت در این شهرستان کشف و متهمان دستگیر شدند.

سرهنگ ترک نیا اظهار کرد: وقوع جرایم در این شهرستان با توجه به برگزاری کلاس های آموزشی، مبارزه با سرقت و استقرار گشت های ویژه پلیس، نسبت به سال گذشته در دو ماهه امسال شاهد کاهش 50 درصدی سرقت بوده ایم.

وی برگزاری چهار نمایشگاه آگاه سازی با همکاری دانشگاه سما، هلال احمر و دانشگاه ملی با موضوع پیشگیری از آسیب های اجتماعی و مواد مخدر از دیگر اقدامات نیروی انتظامی در بخش اجتماعی برشمرد.

سرهنگ ترک نیا از استقرار ایستگاه حجاب و عفاف در پارک کوثر و سیفیه ملایر خبر داد و بیان کرد: در هر کلانتری ملایر یک مشاور خانم مستقر شده که به این منظور طی دو ماه گذشته 88 فقره از مراجعات به کلانتری ها توسط واحدهای مشاوره به سازش منجر شد.

وی با بیان اینکه جمع آوری قلیان ها در سطح شهر به شدت در دستور کار پلیس است، گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و استفاده مردم از پارک ها و بوستان ها، برای ایجاد آرامش شهروندان، تیم های پلیس به صورت شبانه روزی در پارک ها و بام ملایر مستقر هستند و مردم رضایت مندی خوبی از نحوه عملکرد پلیس دارند.

شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار