نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان دهلران گفت: تقویت ارتباط عاطفی میان افراد جامعه اسلامی در راستای یاری رساندن به یکدیگر در رسیدن به کمالات انسانی یکی از اهداف شریعت نبوی است.
کد خبر: ۴۲۰۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱ 07 May 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان دهلران حجت الاسلام والمسلمین "سید محسن موسوی" با حضور در بیمارستان شهرستان دهلران از پدر شهيد " محمد دیناروندی" از شهدای نیروی انتظامی ديدار کرد و گفت:عیادت از بیماران عبادت است.

ویبا بیان اینکه عیادت از بیماران عبادت است گفت:عیادت کننده به فضایل اخلاقی و تربیتی فراوانی دست می یابد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان دهلران يادآور شد: عیادت از بیماران یکی از ابزارهای تحقق این هدف کلان است که از طرفی بیمار رنجور را مرهم و تسکینی است و از طرفی دیگر عیادت کننده به فضایل اخلاقی و تربیتی فراوانی دست می یابد.

فرمانده انتظامي شهرستان دهلران سرهنگ "سعید عالی پور" گفت: روحیه دادن به مریض گاهی از دادن داروی او بسیار حیات بخش تر و موثرتر است. به همین دلیل در مکتب انسان ساز اسلام ، عبادت از مریض و دیدار از وی ارزش زیادی دارد. 

سرهنگ سعید عالی پور در پایان خاطر نشان کرد در هشت سال دفاع مقدس خانواده شهدا فرزندان و بهترین سرمایه زندگی خود را با اعتقاد راسخ تقدیم دفاع از امنیت کشور کردنند. و اظهار داشت: پداران و مادران شهدا سرمایه عظیمی برای کشور عنوان کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار