رئیس هیأت هندبال سمنان:
رئیس هیأت هندبال شهرستان سمنان با بیان اینکه هندبال سمنان با مشکل شدید فضای تمرینی مواجه بوده، گفت: خانه هندبال سمنان سه سال اخیر به مزایده گذاشته شده است.
کد خبر: ۴۱۹۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴ 07 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، سیدآرش رئوفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره وضع ورزش هندبال در استان سمنان اظهار کرد: در شهرستان سمنان در این رشته،مشکل فضای تمرینی داریم و شهرهای دیگر استان سمنان هم مشکل مشابه سمنان را در بحث فضای تمرینی دارند و این مشکل فراگیر است.

وی با اشاره به نبود سالن اختصاصی هندبال در شهر سمنان اضافه کرد: یک خانه هندبال داشتیم که از سال 1387 در اختیار هیأت هندبال استان بوده است و جنب خانه کشتی و ابتدای شهرک فرهنگیان سمنان قرار دارد.

رئیس هیأت هندبال شهرستان سمنان در تشریح وضع خانه هندبال سمنان افزود: سه سال است که اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان متأسفانه خانه هندبال را به مزایده گذاشته و بخش خصوصی هم برنده شده است و ما فضای تمرین خود را از دست داده‌ایم.

رئوفی با تأکید بر اینکه مشکلات مالی نیز در بحث اجاره سالن‌ها داریم، تصریح کرد: سه سال است که هندبال سمنان با مشکل شدید فضای تمرینی به‌ویژه در بحث پایه مواجه است و بخش بانوان هم وضعی بدتر از این دارند و فعالیت‌هایشان تعطیل‌ شده است.

وی با اشاره به اینکه ورزش و جوانان سمنان می‌گوید طبق قانون هر جایی که درآمدزایی دارد، باید به مزایده برود، اضافه کرد: نگاه ما اصلاً درآمدی نیست؛ بلکه رشد هندبال سمنان است و سه سال ما را از این فضا محروم کردند و هرچه تلاش کردیم، به جایی نرسیدیم.

رئیس هیأت هندبال شهرستان سمنان با بیان اینکه این مشکلات در مهدی‌شهر، دامغان و سایر شهرها هم وجود دارد، با اشاره به جمعیت هندبالیست‌های سمنانی تصریح کرد: از سال ۹۱ به بعد جمعیت هندبال سمنان در حال افزایش بوده و در آموزشگاه‌ها، مدارس ابتدایی و راهنمایی علاقه‌مند زیاد است.

رئوفی با تأکید بر اینکه سمنان و مهدی‌شهر در لیگ دسته دو هندبال کشور نماینده دارند، اضافه کرد: فروسیلیس ایران نماینده سمنان در این رقابت‌هاست.

وی با اشاره به اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان باید نگاهش به اصل و ماهیت ورزش باشد، تصریح کرد: متأسفانه این‌گونه نیست و اصل کار امروز، واگذاری اماکن ورزشی از طریق مزایده به بخش خصوصی است.

رئیس هیأت هندبال شهرستان سمنان اظهار کرد: این نوع نگاه باعث شده تا همه رشته‌ها فضای مناسب سخت‌افزاری برای تمرینات نداشته باشند و باید فضاهای ورزشی را در اختیار ورزشکاران و هیأت‌ها قرار دهند.

برچسب ها: هندبال ، ورزش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار