رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دشتی گفت: در راستای حفظ زیستگاه‌ها و جلوگیری از انقراض حیوانات با تلاش ماموران ۵ شکارچی غیرمجاز در قالب ۳ گروه در شهرستان دشتی دستگیر شدند.
کد خبر: ۴۱۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳ 31 May 2015
تابناک بوشهر: مصطفی رشیدی صبح امروز در جمع خبرنگاران در دشتی با بیان اینکه محیط بانان نقش مهم و موثری در حفاظت از زیستگاه‌ها و جانوران دارند اظهار داشت: محیط‌بانان با مشارکت مردم نقش پذیری بهتری می‌توانند در حفاظت از منابع طبیعی و حیوانات داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه محیط بانان کاری بسیار مهم و سخت دارند افزود: محیط بانان نقش ارزشمندی در حفاظت و حراست از محیط زیست دارند.

رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان دشتی از دستگیری 3 گروه شکارچی غیرمجاز در شهرستان دشتی خبرداد و تصریح کرد: در راستای حفظ زیستگاه‌ها و جلوگیری از انقراض حیوانات با تلاش ماموران 5 شکارچی غیرمجاز در قالب 3 گروه در شهرستان دشتی دستگیر شدند.

رشیدی خاطرنشان کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان دشتی شکارچیان غیر مجاز را دشت پلنگ، شنبه و منطقه شکار ممنوع کوه مند دستگیر کر دند.

وی با بیان اینکه در این عملیات 5 نفر متخلف از سه گروه شکارچی غیر مجاز دستگیر شدند گفت: محیط بانان در سه نوبت گشت و کنترل برای جلوگیری از تخلفات شکار وصید غیر مجاز اقدام کردند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دشتی افزود: از متخلفان 18 قطعه تیهو یک قطعه کبک و 13 قطعه قمری وحشی کشف و متخلفان به مراجع قضایی تحویل شدند.

رشیدی سه قبضه اسلحه شکاری ساچمه‌زنی ، 35 عدد فشنگ و 4 رشته دام پرنده‌گیری از دیگر کشفیات از این شکارچیان غیرمجاز اعلام کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار