مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه از آماده‌باش استان برای مواجهه با سیلاب و آبگرفتگی احتمالی خبر داد.
کد خبر: ۴۱۷۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵ 02 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،رضا محمودیان ، با اشاره به موج ناپایدار قوی که وارد جو استان شده اظهار کرد: پیش‌بینی شده  این سامانه باعث آبگرفتگی معابر و حتی سیلاب شود که از زمان پیش‌بینی هواشناسی تاکنون اطلاع رسانی کافی هم به مردم و هم به دستگاه‌ها صورت گرفته است.

وی اظهار کرد: تاکنون چهار اخطاریه صادر شده و به همه دستگاه‌های استان خصوصا فرمانداری‌ها آماده‌باش داده ایم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با اشاره به چند نقطه‌ای که در خود شهر کرمانشاه احتمال آبگرفتگی دارد، ادامه داد: هماهنگی لازم با شهرداری انجام شده تا پاکسازی و باز کردن کانال و جوی‌های آب انجام شود.

محمودیان با بیان اینکه وزش باید شدید نیز پیش‌بینی شده، یادآوری کرد: در این مواقع احتمال افتادن درختان روی سیم و کابل‌های برق وجود دارد که برای اینکه مشکل چندانی برای مردم رخ ندهد، اکیپ‌های دستگاه‌های خدمت رسان مانند آب و برق نیز پای کار هستند تا اگر مشکلی رخ داد در سریع‌ترین زمان حل شود.

وی خاطرنشان کرد: هشدارهای لازم به روستاییان و عشایر هم داده شده که هم مراقب خود باشند و هم دام‌ها و احشام خود را نیز نگهداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه به مردم نیز هشدار داد در این ایام از قرار گرفتن در مسیرهای پرخطر مانند تجمع کردن در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند. 





اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار