شهردار کرمانشاه گفت: به زودی فراخوان شهربازی کرمانشاه منتشر می‌شود تا مجری برای نوسازی و تجهیز این مکان تفریحی مشخص شود.
کد خبر: ۴۱۷۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴ 02 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا ،آرش رضایی ، با اعلام این خبر، اظهار کرد: البته ما چند مورد مذاکره هم انجام داده ایم، اما فراخوان هم منتشر می‌کنیم که اگر افرادی شرایط بهتری برای تجهیز و نوسازی شهربازی کرمانشاه دارند، اعلام کنند.

شهردار کرمانشاه تاکید کرد: در نهایت مجری که بهترین شرایط و طرح را دارد انتخاب خواهد شد و هرچه زودتر کار اجرایی آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه صاحبان ایده طرح‌هایشان را به شهرداری پیشنهاد می‌دهند و در نهایت طرحی که بهتر و به روزتر باشد انتخاب و تایید خواهد شد، افزود: شهرداری این طرح تایید شده را برای اجرا به مجری می‌دهد و سرمایه نیز توسط خود مجری تامین خواهد شد.

شهردار کرمانشاه بیان کرد: در نهایت شهرداری شهربازی را برای مدتی مشخص در اختیار مجری خواهد گذشت.

رضایی در خصوص برنامه‌هایی که برای شهربازی کرمانشاه وجود دارد، اظهار کرد: باید امکانات و تجهیزات شهربازی نو و به روز شود و برای بخش‌های مختلف آن از جمله دریاچه و ... برنامه ریزی شود تا یک شهربازی مناسب کلانشهر کرمانشاه داشته باشیم.

وی معتقد است، نوسازی و تجهیز شهربازی کرمانشاه سه یا چهار سال زمان می‌برد و پس از آن برای چند ده سال قابل استفاده خواهد بود.

به گفته شهردار کرمانشاه، هم اکنون هم شهربازی تعطیل نیست و به صورت موقت فعالیت می‌کند.

رضایی گفت: در زمان نوسازی و تجهیز نیز شهربازی تعطیل نخواهد بود و به موازات کاری که انجام می‌شود، مردم می‌توانند از شهربازی استفاده کنند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار