سید اسدالله هاشمی : یکی از مهمترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری مبارزه با زمین خواری بوده که از روز اول مدیریتم در محیط زیست مبارزه با این پدیده را به طور ویژه در دستور کار قرار دادم.
کد خبر: ۴۱۵۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵ 29 April 2017
مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل ۱۵۰ پرونده تخریب اراضی ملی در مناطق حفاظت شده این استان خبر داد.

سید اسدالله هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت: یکی از مهمترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری مبارزه با زمین خواری بوده که از روز اول مدیریتم در محیط زیست مبارزه با این پدیده را به طور ویژه در دستور کار قرار دادم.

وی از تشکیل کمیته رسیدگی به تصرفات اراضی ملی در مناطق حفاظت شده خبر داد و گفت: در این راستا تاکنون 150 پرونده زمین خواری تشکیل و تحویل مراجع قضایی شده است.

هاشمی با تاکید بر اینکه در زمینه حفاظت از محیط زیست و حیات وحش بدون هیچ ملاحضه‌ای با متخلفان برخورد می‌کنیم، افزود: همکاری و دغدغه دستگاه قضایی در برخورد با دست درازن به اراضی ملی ستودنی است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: سند 22.6 هکتار از اراضی واگذار شده به اداره مسکن و شهرسازی در منطقه حفاظت شده دلون سی سخت ابطال و به محیط زیست برگشت داده شد.

هاشمی در پاسخ به این سوال که پرونده مدیرکل سابق شکارچی به کجا رسید؟، افزود: پرونده مدیرکل سابق که به شکار روی آورده بود تشکیل و تحویل مراجع قضایی شد.

وی بیان کرد: سازمان حفاظت محیط زیست در زمینه حفاظت از مناطق مختلف و تحویل آن به آیندگان از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کند هرچند حفاظت از مناطق حفاظت شده نیازمند مشارکت عمومی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار