برخی اظهار نظرهای سیاسیون در خصوص مناظره اول
در این میان برخی سیاسیون اقدام به انتشار اظهارات خود در خصوص اولین مناظره نمودند. برخی از سیاسیون دو طیف مربوط به اصولگرایان و اصلاح طلبان در این خصوص اظهار نظرهایی کرده اند.
کد خبر: ۴۱۵۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰ 29 April 2017
اولین مناظره در حالی برگزار شد که همانگونه که پیش بینی می شد روحانی و جهانگیری در یک جبهه و قالبیاف ، رئیسی در جبهه ی دیگر قرار گرفتند با این تفاوت که جهانگیری، روحانی سریع موضع خود را لو داده و جهانگیری خیلی زود به دفاع از روحانی پرداخت و حتی کار به جایی رسانده شد که قالیباف به این موضوع اشاره کرد اما در طرف مقابل تقسیم کار بهتر بود هر چند برخی اظهار نظرها در شبکه های مجازی حکایت از بهتر بودن جهاگیری می داد ولی بعد از مناظره این بود که هر کس به نوعی سعی می کرد کاندید مورد نظر خود را برتر از دیگران معرفی کند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در این میان برخی سیاسیون اقدام به انتشار اظهارات خود در خصوص اولین مناظره نمودند. برخی از سیاسیون دو طیف مربوط به اصولگرایان و اصلاح طلبان در این خصوص اظهار نظرهایی کرده اند.
مناظره ی قالیباف آدم را یاد شخص دیگری می اندازد
دکتروکیلی سخنگوی ستاد انتخاباتی حسن روحانی گفت: وقت مناظره‌ها برای پاسخگویی به پرسش‌ها کوتاه است، باید به کاندیدایی که مورد تهمت قرار گرفته وقت دفاع داده شود ، تهمت‌زدن‌ها ذهن مردم را مشوش می‌کند.

محمدعلی وکیلی در گفت‌وگو با ایسنا، در ارتباط با اولین مناظره بین 6 کاندیدای ریاست‌جمهوری اظهار کرد: به نظر من ساختار مناظره اشکال دارد، این ساختار باید به‌گونه‌ای باشد تا نامزدها فرصت کافی برای پاسخ دادن و تبیین کردن داشته باشند. در حال حاضر آنها مجبورند جواب تستی بدهند و جواب‌های تستی در سطح مناظره ریاست‌جمهوری کافی نیست و حتی در مواردی ابهام می‌آفریند.

وی خاطرنشان کرد: نوع مناظره کردن آقای قالیباف شخص دیگری را در مناظره‌های سال‌های گذشته به یاد می‌آورد. اینجور تهاجم و اتهام هم هشداردهنده است و هم دور از شأن کاندیداهاست. به ویژه آنکه کمیسیون ناظر بر انتخابات صداوسیما به ارائه فرصت به فردی که مورد اتهام قرار گرفته است قائل نیست. همین موضوع شائبه‌ای را ایجاد می‌کند که شاید این برخوردها یکسویه باشد.

سخنگوی ستاد روحانی ادامه داد: بنابراین اتهام‌زدنی‌های اینچنینی فقط ذهن جامعه را مشوش می‌کند. به نظر من کمیسیون ناظر بر انتخابات صداوسیما باید این حق را قائل شود تا اگر نامزدی به نامزد دیگر تهمت زد برای دفاع به نامزد مورد تهمت قرار گرفته از وقت نامزد تهمت‌زننده زمانی اختصاص دهند تا از خود دفاع کند.

وی همچنین گفت: ساختار این مناظره‌ها اقناع سازی نیست. وقت‌ها آنقدر محدود است که بحث‌ها در حد ادعا باقی می‌ماند و معلوم نمی‌شود که این مناظره میدان شعار است یا ارائه برنامه‌های با مطالعه.

وکیلی درباره اظهارات اسحاق جهانگیری نیز گفت: جهانگیری در این مناظره بسیار مسلط، با اعتماد به نفس و با آرامش بود و در قد و قامتی که انتظارش را داشتیم، حاضر شد.
پیشنهاد بزرگواری به کاندیداهای اصولگرا
بزرگواری به عنوان یکی از سیاسیون استان و نماینده ی ادوار گذشته مجلس شورای اسلام با انتشار مطلبی موضوع ضربه گیری جهانگیری برای روحانی را برجسته کرده است و با ارائه پیشنهادی به اصولگریان نوشت : از روز اول معلوم بود که جناب جهانگیری برای ضربه گیری جناب روحانی آمده است . کاندیدا های اصولگرا باید خود آقای روحانی را مورد نقد قرار دهند که به شدت شکننده است.
و در بخش دیگری افزود : وقتی که جهانگیری دربهترین دانشگاه ایران درس می خواند قالیباف باسن ۱۸ سالگی درجبهه فرمانده لشکر بود ومی جنگید برای اینکه آقایان  راحت درس بخوانند یادمان نرود دانشگاه جبهه بهترین دانشگاه بود برای انسان سازی .
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
-
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
طبق نظرات روانشناسی ادم وقتی عصبانی میشه به زبان مادری صحبت می کنه اقای جهانگیری دیروز به قدری عصبانی شده بودن که بعد از چند سال لهجه اصلیش زد بیرون.
ناشناس
|
-
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
به نظر من مجری که علنا یار سفیق سفرهای اقای روحانی است نباید برای مناظره انتخاب میشد دیروز هم در برنامه بی عدالتی شد و برخلاف سایر کاندیداها به اقای روحانی فرصت اضافه داده شد تا بپرد وسط حرف دیگران.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
به نظر من برنده واقعی رئیسی بود متین ، باوقار و برنامه هاش را هم اعلام کرد ضمن اینکه گاهی نکته های مثبت صحبت های روحانی و جهانگیری را هم تایید می کرد برنده واقعی که می گم منظور رای نیست بلکه شخصیت و منش هست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
آقای وکیلی که این همه اظهارنظرمی کنند درتهران مردمش اصلاآقای وکیلی رانمی شناختندحالا بهش بگید چطوری رای آورد بعدبیایید وبزرگانی که قدرت های شرق وغرب رادرجنوب وغرب کشور باهمه تجهیزات امکاناتشان زمین گیر کردندوبرای کشورش افتار آفریدند نقد کند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار