توسط مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل؛
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از اجرای 22 برنامه متنوع در گرامیداشت هفته جوان با هدف تحرک‌بخشی به این قشر آینده‌ساز خبر داد.
کد خبر: ۴۱۳۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۳ 30 May 2015
به گزارش فارس، ایوب بهتاج در مراسم روز جوان در اردبیل، حضرت علی‌اکبر (ع) را الگوی بی‌بدیل جوانان توصیف کرد و گفت: جوانان از معرفت و عشق به ولایت حضرت علی اکبر (ع) الگو گرفته و در مسیر عزتمندانه خود از این ظرفیت بهره می‌گیرند.

وی با یادآوری اینکه باید از ظرفیت جوانان در آبادانی و سرزندگی جامعه اسلامی به بهترین شکل استفاده شود، عنوان کرد: ما بر این باوریم که با ترزیق نیروی جوان به مجموعه حاکمیت نظام اسلامی قطعاً توسعه و پیشرفت با جدیت بیشتر دنبال می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل به برگزاری جشن جوان در سوم خرداد همزمان با سالروز فتح خرمشهر در اردبیل اشاره کرد و یادآور شد: جشن جوان در شهرهای مختلف استان اردبیل برگزار شده و امروز نیز در پارس‌آباد با حضور اقشار مختلف مردم و حضور جوانان این مراسم برگزار می‌شود.

بهتاج بیان کرد: در طول این هفته 22 برنامه اعم از ورزشی، هنری و نشست‌ها و گفتمان جوانان برگزار می‌شود که مهمترین آن دیدار جوانان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و استاندار اردبیل خواهد بود.

این مسئول مشارکت جوانان را در یک برنامه پاکسازی محیط زیست یادآور شد و ادامه داد: تشکل‌ها و نهادهای غیردولتی در این زمینه فعال‌تر شده‌اند و تلاششان بر این است تا بتوانند یک وضعیت متفاوتی را در حوزه‌های مختلف در پیشرفت و توسعه رو به جلوی نسل آینده فراهم کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل اهدای خون توسط جوانان علاقه‌مند و دبیران سمن‌ها را در روز دوشنبه و همچنین دیدار جوانان با جانبازان را از برنامه‌های تدارک دیده شده اعلام کرد و افزود: جشن بزرگ نیمه شعبان 12 خرداد سال جاری در مسجد آقاکاظم اردبیل با حضور جوانان برگزار می‌شود.

بهتاج به اجرای طرح علمی شناسایی پدیدگان جوان به عنوان نخبگان علمی با همکاری دانشگاه محقق اردبیلی و بنیاد نخبگان اشاره کرد و گفت: در این زمینه تلاش ما بر این است تا بیشتر و بهتر بتوانیم در بهره‌گیری از ظرفیت‌های جوانان حرکت کرده و اقدام جدی‌مان را انجام دهیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار