گلایه های رانندگان تاکسی سرخه؛
بی نظمی و مزاحمت خودروهای شخصی، هزینه های جانبی تاکسی از بیمه تا تعمیرات خودرو برخی از مشکلاتی است که موجب نارضایتی رانندگان تاکسی های برون شهری مسیر سمنان - سرخه شده است.
کد خبر: ۴۱۱۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹ 22 April 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از ندای سرخه، ترمینال مرکز شهر سرخه ایستگاه تاکسی های برون شهری در مسیر سرخه به سمنان و بالعکس است که به نوبت در انتظار سوارکردن مسافران ساعت ها می نشینند.

تاکسی رانی را می توان از جمله مشاغلی دانست که به صبر و حوصله زیاد نیاز دارد چرا که با جاده و مسافر سرو کار دارند و مسیری است که هر روز بارها می آیند و می روند تا لقمه ای نان برای زن و فرزندان خود درآورند.

پای درد و دل ها و حرف های این قشر از جامعه که می نشینی حرف های زیادی برای گفتن دارند و البته بیشتر از وضعیت موجودشان گلایه مند هستند و در این گزارش با برخی مشکلات این صنف آشنا می شویم و امیدواریم مسئولان چاره ای برای حل و فصل این مشکلات بیندیشند و این کمترین خواسته تاکسیداران سرخه است.

یکی از رانندگان تاکسی سرخه سمنان که سابقه بالایی نیز در این کار دارد به برخی از مشکلات تاکسی داران اشاره و یکی از آنها را مسافرکشی ماشین های شخصی عنوان کرد و گفت: باید در این خصوص مسئولان چاره اندیشی کنند و جلوه خوبی ندارد که هر بار ما تاکسی دارن آنهم در صورتی که با چشم خود ببینیم و این مسافرکش های ماشین های شخصی ما را دور نزنند و مسافران را به هر ترفندی سوار بر ماشینشان نکنند، با آنها جر و بحث کنیم.

وی در ادامه گفت: ما تاکسیداران از این بی نظمی و مزاحمت هایی که خودروهای شخصی برایمان ایجاد کرده اند گلایه مند هستیم و از مسئولان می خواهیم که به این امر که معضلی و خللی در کار ما شده اند؛ رسیدگی کنند.

یکی دیگر از رانندگان که خواستار انعکاس مشکلات خود به مسئولین بود، نیز گفت: رانندگان تاکسی هزینه های زیادی را سالانه متحمل می شوند و از طرفی دیگر مشکلات زیاد رفت و برگشت در مسیر سمنان به سرخه و بالعکس وجود دارد.

وی بیان داشت: سالانه یک میلیون و دویست هزار تومان بابت بیمه خودرو پرداخت می کنیم و ماهانه صد وسی هزار تومان بابت بیمه تامین اجتماعی هزینه می کنیم.

این راننده گفت: سالانه دو جفت لاستیک تقریبا به مبلغ هشتصد هزار تومان و ماهیانه صد هزار تومان بابت تعویض روغن و همچنین هزینه ی تعمیرات خودرو میانگین ماهیانه دویست هزار تومان می شود.

وی افزود: از طرفی کرایه دریافتی نسبت به هزینه ها و خرابی جاده و استهلاک بالا بسیار کم است؛ بماند که وجود تعداد زیاد ماشین های شخصی در مسیر نیز برای ما دردسر ساز شده است.

این راننده همچنین به وجود مینی بوس های که شورای ترافیک تصویب کرده است که در بین تاکسی های برون شهری فعالیت خود را داشته باشند نیز اشاره کرد و گفت: در ساعات که بیشترین حجم مسافر قصد رفتن به سمنان را دارند این مینی بوس ها فعالیت دارند و تقاضای ما صنف تاکسی داران سرخه این است که فکری اساسی برای حل این مشکلات کنند.

برچسب ها: راننده تاکسی ، مسافر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار