وقفه در احداث میدان استاد دانشگاه یاسوج مورد انتقاد دانشجویان قرار گرفت.
کد خبر: ۴۰۹۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۵ 17 April 2017
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، دانشگاه دولتی یاسوج در سال 1362 فعالیت خود را تحت عنوان آموزشکده فنی وابسته به دانشگاه شیراز با پذیرش دانشجو در دو رشته عمران روستایی و مکانیک- جوشکاری در مقطع کاردانی آغاز کرد.

این مجتمع سرانجام در سال 1375 فعالیت خود را به صورت مستقل از دانشگاه شیراز آغاز کرد و در تاریخ اول خرداد سال 1378 تبدیل وضعیت قطعی مجتمع آموزش عالی به تصویب رسید و در سال 79 بوسیله وزیر وقت علوم، تحقیقات و فناوری رسما به دانشگاه یاسوج ارتقا یافت.

دانشگاه یاسوج در مدت چند سال فعالیت خود دستاوردهای خوبی داشته و به گفته محمودرضا رحیمی رئیس دانشگاه یاسوج رتبه این استان از 24 به 14 ارتقا یافته است که امیدواریم شاهد موفقیت روزافزون این دانشگاه در سال‌های آینده باشیم.

اما فارغ از نگاه‌ها و موفقیت‌های این دانشگاه توجه به وضعیت عمرانی دانشگاه یاسوج باید مورد توجه قرار گیرد که وقفه دو  ساله در احداث میدان استاد این دانشگاه با انتقادهایی از سوی دانشجویان مواجه شده به نحوی که برخی از آنها در تماس‌های خود خواستار پیگیری رسانه‌ای شدن این موضوع و نامناسب بودن این وضعیت در دانشگاه شدند.

دانشجویان دانشگاه یاسوج با بیان اینکه بعد از گذشت نزدیک دو سال وضعیت میدان استاد دانشگاه مشخص نیست گفتند: هر روز طرح و نقشه جدید و ساخت و ساز جدیدی انجام می‌شود اما منصرف می‌شوند که این وضعیت تا کی باید ادامه داشته باشد و چه زمانی چهره این محیط آموزشی از این حالت خارج می‌شود؟

دانشجویان ادامه دادند: معلوم نیست میدان دانشگاه چه موقع از این وضعیت خارج می‌شود؟ مسؤولان وقتی می‌گویند  دانشگاه بودجه ندارد پس پول این ریخت و پاش‌های الکی از کجا می‌آید؟
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار