با حضور محمدرضا ساکت انجام شد:
اتوبوس اختصاصی تیم‌های ملی جمهوری اسلامی ایران که توسط شرکت عقاب‌افشان سمنان طراحی و ساخته شده، با حضور ساکت مدیر سازمان تیم‌های ملی رونمایی شد.
کد خبر: ۴۰۹۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۵ 17 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمدرضا ساکت با تقدیر از مدیر و مهندسین و کارگران این شرکت اتوبوس‌سازی در سمنان اظهار کرد: داشتن یک اتوبوس ایمن، زیبا، مدرن که از استانداردهای روز دنیا برخوردار باشد یکی از دغدغه‌های فدراسیون فوتبال و کادر تیم‌های ملی کشورمان بود که شرکت عقاب‌افشان با توجه به ظرفیت و توان تخصصی بالا برای طراحی و ساخت این وسیله انتخاب شد.

وی با بیان اینکه این اتوبوس از آخرین استانداردهای بین‌المللی برخوردار است افزود: شرکت عقاب‌افشان بعد از پیشنهاد ما برای ساخت این اتوبوس، زمینه ساخت این اتوبوس را فراهم و سخاوتمندانه آن را به تیم های ملی فوتبال هدیه کرد.

ساکت تیم های ملی ایران را شایسته خدمات ویژه برشمرد و با اشاره به موفقیت‌های فدراسیون فوتبال ادامه دادتیم‌های مختلف تیم ملی امسال برای اولین بار در همه تاریخ خود به دستاوردهای بزرگی دست یافته که چه در پیش و چه در پس از انقلاب سابقه نداشته است.

وی با بیان اینکه امسال برای اولین‌بار تمامی تیم‌های فوتبال ایران در همه رده‌ها به مسابقات جهانی راه یافته است اضافه کرد: امسال تیم ملی نوجوانان، جوانان، تیم ملی فوتبال ساحلی، فوتبال سالنی به مسابقات جهانی راه یافته و تیم ملی بزرگسالان نیز برای دومین‌دوره پیاپی در آستانه صعود به جام جهانی است.

مدیر سازمان تیم‌های ملی فوتبال از موفقیت در ورزش و خصوصا فوتبال به عنوان یک شاخص مهم در توسعه‌یافتگی هر کشور نام برد و خاطرنشان کرد: فوتبال امروز در دنیا به نمادی از توسعه و پیشرفت کشورها تبدیل شده و کشورهای مختلف برای درخشش در این رشته سرمایه‌گذاری‌های بسیار گسترده‌ای انجام می‌دهند.

وی به سرمایه‌گذاری بسیار زیاد چین در فوتبال اشاره و ااضافه کرد: چین در مسابقات آسیایی و المپیک مدال‌های بسیار زیادی کسب می‌کند و موفق‌ترین کشورهای دنیا در المپیک است اما مسئولان این کشور با وجود اینکه همواره بیشترین مدال را از این آوردگاه بزرگ به‌دست می‌آورند، به دنبال توفیق در فوتبال هستند و از این روز سیاست‌گذاری کردند که در 2030 به یکی از سه قدرت جهان در فوتبال دنیا تبدیل شوند.

ساکت با بیان اینکه 18 تیم ملی در رده‌ها و بخش‌های مختلف فوتبال در کشور داریم گفت: خوشبختانه همه این تیم‌ها در این چند سال از روند رو به رشدی برخوردار بودند.

وی با ابراز خرسندی از موفقیت‌های تیم ملی بزرگسالان تصریح کرد: درخشش تیم ملی در مقدماتی جام جهانی آنهم در شرایطی که میانگین سنی تیم ملی نیز کاهش محسوسی داشته از نقاط مثبت کار سرمربی پرتقالی تیم ملی است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار