مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
سید محمدتقی علوی با اشاره به اهمیت ورود بخش خصوصی به حوزه ورزش، سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این حوزه را امری لازم و ضروری دانست و اظهار کرد: ورود بخش خصوصی به حوزه ورزش می‌تواند تاثیر زیادی در توسعه و رونق ورزش داشته باشد.
کد خبر: ۴۰۹۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴ 17 April 2017
به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بر نظارت بیشتر و جمع‌آوری اطلاعات باشگاه‌های خصوصی تاکید کرد و گفت: باشگاه‌های خصوصی برتر در حوزه‌های بیمه ورزشی، نظافت و بهداشت، قهرمانی و ایجاد فضای مناسب تجلیل می‌شوند.
نخستین جلسه و نشست کمیته نظارت بر باشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان و اعضای این کمیته در یاسوج برگزار شد.
سید محمدتقی علوی در این جلسه با اشاره به اهمیت ورود بخش خصوصی به حوزه ورزش، سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این حوزه را امری لازم و ضروری دانست و اظهار کرد: ورود بخش خصوصی به حوزه ورزش می‌تواند تاثیر زیادی در توسعه و رونق ورزش داشته باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص تلاش همه دستگاه‌ها برای تحقق شعار سال (اقتصاد مقاومتی، تولید واشتغال) اشاره کرد و با تاکید بر اجرای برنامه‌های ورزشی استان در راستای اهداف وزارت ورزش و تحقق شعار سال، گفت: با برنامه‌ریزی منسجم، هدفمند و اصولی می‌توان در تحقق اهداف وزارت ورزش و جوانان و شعار سال گامی موثر برداشت.
وی تعمیم فرهنگ باشگاه‌های خصوصی و ایجاد سالن‌ها و فضاهای ورزشی سالم را یکی از این برنامه‌ها عنوان کرد و بیان داشت: امیدواریم با اجرای چنین برنامه‌هایی شاهد رشد و ارتقای ورزش استان در سال جاری باشیم.
 
تجلیل از باشگاه‌های خصوصی برتر کهگیلویه و بویراحمد

مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بر نظارت بیشتر و جمع‌آوری اطلاعات باشگاه‌های خصوصی تاکید کرد و گفت: قرار است باشگاه‌های خصوصی برتر در حوزه‌های بیمه ورزشی، نظافت و بهداشت، قهرمانی و ایجاد فضای مناسب و امکانات به روز شناسایی و در خرداد ماه سال جاری طی مراسمی از آنها تجلیل شود.
مدیر ارشد ورزش کهگیلویه و بویراحمد بازرسی بیشتر ،درج نرخ‌نامه و حضور نماینده اداره ورزش و جوانان و باشگاه‌ها در بازرسی از اماکن ورزشی و باشگاه‌ها را از موارد مورد توجه عنوان کرد و بیان داشت: در صورت نیاز الگو برداری از سایر استانها در خصوص درجه‌بندی باشگاه‌های خصوصی در سطح استان انجام شود.
علوی خواستار ایجاد فضای امن در اماکن ورزشی و باشگاه‌های خصوصی شد و بر نظارت و ایجاد فضای مناسب و برنامه‌ریزی برای طرح اوقات فراغت دانش‌آموزان و ورزشکاران تاکید کرد .
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، نظارت بیشتر هئیت فوتبال استان در تشکیل و راه‌اندازی مدارس فوتبال را موضوعی مهم و ضروری عنوان کرد و یادآور شد: فعالیت‌های ورزشی در سطح استان بایستی دارای قاعده خاص، برنامه‌ریزی مدون و هدف‌گذاری مناسب باشند تا بسترسازی، سلامت و نشاط عموم مردم به خصوص نوجوانان و جوانان را فراهم ‌کند ضمن اینکه با برنامه‌های مقطعی که هدف دیگری را دنبال می‌کنند، مخالفیم.
علوی تصریح کرد: موضوع حوزه ورزش و جوانان بایستی محور اصلی برنامه‌ها قرار گیرد و با توجه به اینکه اوقات فراغت قشر نوجوان و جوان نیز برای سیستم و تشکیلات سازمانی مهم است، اهمیت موضوع باید در فعالیت‌های ورزشی و باشگاه‌ها به صورت عملی نشان داده شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار