صفایی که هم اکنون در تهران در حال زندگی و در مشاغل آزاد مشغول به فعالیت است علت نام نویسی غیر منتظره خود در انتخابات ریاست جمهوری را بی مهری های فراوانی عنوان کرد که در حق مردم استان کهگیلویه و بویر احمد صورت می گیرد.
کد خبر: ۴۰۸۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۸ 16 April 2017
اولین کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شهر سی سخت که با حضور در وزارت کشور نام نویسی کرده است از علت خود برای این اقدام گفت.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی سفیردنا فیروز صفایی از فرهنگیان بازنشسته دنا روز گذشته با حضور در وزارت کشور اقدام به نام نویسی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری کرد. صفایی که هم اکنون در تهران در حال زندگی و در مشاغل آزاد مشغول به فعالیت است علت نام نویسی غیر منتظره خود در انتخابات ریاست جمهوری را بی مهری های فراوانی عنوان کرد که در حق مردم استان کهگیلویه و بویر احمد صورت می گیرد.

صفایی با بیان اینکه علی رغم وجود پتانسیلهای فراوان در جوانان و نخبگان استان کهگیلویه و بویر احمد توجه چندانی به سرمایه های استان صورت نمی گیرد خاطر نشان کرد: متاسفانه بخش اعظمی از سرمایه های کشور در تهران جمع شده است که از همین رو بر خود لازم دیدم نام نویسی کنم تا گفته باشم ما هم میتوانیم و باید برای کشور و استان محروممان تلاش کنیم.
 
انگیزه ی این هم استانی در ثبت نام برای ریاست جمهوری + تصویر 

وی با اشاره به اینکه دلایل زیادی برای نام نویسی در انتخابات دور جدید داشته ام افزود:یکی از دلایل مهم بنده رساندن این پیام به تحصیل کردگان و نخبگان شهرم سی سخت بود که به آنها بگویم نسبت به آینده خود بی تفاوت نباشند.وی با اشاره به وجود تعداد زیادی از همشهریان تحصیل کرده خود در شهر سی سخت و سراسر کشور گفت:متاسفانه افراد تحصیل کرده سی سخت علی رغم داشتن توانایی بالا و در حالی که شرایط سیاسی ،اجتماعی و فرهنگی کشور به آنها اجازه ورود به عرصه های مختلف را میدهد نسبت به آینده و سرنوشت خود بی تفاوت اند.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطر نشان کرد:در شرایطی که آزادی و مردم سالاری دینی در کشور حاکم است و افراد و گروههای مختلف میتوانند به ارائه نظر و دیدگاه خود بپردازند باید به صحنه وارد شویم. وی به نام نویسی تعداد کم اعضای شورای شهر سی سخت در انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود:باید با ایجاد روحیه خدمتگزاری در بین جوانان و نخبگان این اقشار را به صحنه کشاند.

صفایی با تاکید بر اینکه جوانان و نخبگان ما می توانند هر جایی که بخواهند در صحنه باشند و عمل کنند گفت:هدفم ایجاد انگیزه و دلگرمی در تحصیل گردگان شهرم بود.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار