مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان میزان مصرف برق در سال گذشته در کهگیلویه و بویراحمد را یک میلیون و ۸۵۷ هزار و ۶۳۳ مگاوات ساعت عنوان کرد و اظهارداشت: میزان مصرف برق در سال ۹۴ عددی معادل یک میلیون و ۷۲۷ هزار و ۳۷۹ مگاوات ساعت بوده است.
کد خبر: ۴۰۸۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶ 16 April 2017
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از رشد ۷.۵ درصدی مصرف برق در این استان در سال گذشته خبرداد.
به نقل از روابط عمومی شرکت برق استان، داود راهزادی در نشستی با مدیران واحدهای ستادی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: براساس آخرین آمارهای واحدهای دیسپاچینگ و خدمات مشترکین، میزان مصرف برق در سال گذشته در این استان نسبت به سال ۹۴ رشد ۷.۵ درصدی را نشان می دهد.

وی میزان مصرف برق در سال گذشته در کهگیلویه و بویراحمد را یک میلیون و ۸۵۷ هزار و ۶۳۳ مگاوات ساعت عنوان کرد و اظهارداشت: میزان مصرف برق در سال ۹۴ عددی معادل یک میلیون و ۷۲۷ هزار و ۳۷۹ مگاوات ساعت بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: افزایش تعداد مشترکین ، استفاده دوچندان مشترکین برق از تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و افزایش مصرف برق در حوزه صنعت بویژه صنعت نفت و گاز از مهمترین عوامل افزایش هفت و نیم درصدی مصرف برق در این استان است.

راهزادی از افزایش ۹ هزار و ۳۷۶ اشتراک برق در سال گذشته نسبت به سال ۹۴ هم خبرداد و یادآورشد: حدود ۸۰ درصد از اشتراکات خانگی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به شعار سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال مقام معظم رهبری ذکر و خاطرنشان کرد: همانند سال گذشته، تمامی پروژه های برقرسانی براساس محورهای اقتصاد مقاومتی طراحی و اجرایی می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال گذشته بیش از ۵۰۰ پروژه بااعتباری بالغ بر ۶۰ میلیاردتومان در بخش های مختلف مانند احداث و توسعه، اصلاح و بهینه سازی، روشنایی معابر و ربرقرسانی روستایی عملیاتی و به بهره برداری رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار