امام جمعه دهلران؛
امام جمعه دهلران گفت:مسئولان باید موضوع تولید و اشتغال را بطور جدی در دستور کار قرار دهند تا این امر مهم در کشور محقق شود.
کد خبر: ۴۰۳۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۲ 07 April 2017
به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته دهلران بر ضرورت اقدام و عمل مسئولان در خصوص شعار سال تاکید کرد و افزود: مسئولان باید موضوع تولید و اشتغال را بطور جدی در دستور کار قرار دهند تا این امر مهم در کشور محقق شود.
 
وی سپس با تقدیر از تلاش و پیگیری نماینده مردم حوزه انتخابیه دهلران در مجلس شورای اسلامی برای پیگیری مسایل و مشکلات حوزه انتخابیه در صحن علنی مجلس اظهار کرد: همه باید کمک کنند تا مسئولان بویژه نماینده مردم بهتر و بیشتر بتواند مشکلات ترا ا حصول نتیجه پیگیری کند.
 
حجت الاسلام موسوی با اشاره به کارکردهای مثبت نظام اسلامی در همه عرصه ها یادآور شد: انتظار است مسئولان بکارگیری جوانان در شرکت های نفت و گاز منطقه را با جدیت پیگیری و زمینه اشتغال پیمانکاران بومی در این شرکت ها را فراهم کنند.
 
وی با اشاره به احتمال سفر ریاست جمهوری به استان ایلام و افتتاح طرح پتروشمی دهلران گفت: امیدواریم این خواسته به حق مردم محقق شود و تسریع در عملیات اجرایی طرح ان جی ال دهلران را نیز شاهد باشیم.
 
خطیب جمعه دهلران با گلایه از نادیده گرفتن مسیر دهلران در ایام نوروز و اربعین اضافه کرد: مسئولان گردشگری باید در خصوص حذف دهلران از نقشه ایام نوروز پاسخگو باشند اینکه چرا شهرستانی با این وسعت و با این همه ظرفیت در این حوزه باید، نایده گرفته شد.
 
حجت الاسلام موسوی توجه به طرح گرمسیری دهلران، جاده چمسرخ، اشتغال در شرکت های نفت و گاز منطقه، ارتقای دشت عباس به بخش، بیمه کشاورزان و تخفیف ویژه بهای آب و برق این شهرستان گرمسیری را از دیگر مطالبات مردم دانست.
 
وی افزود: بازگشایی مرز چیلات و تشکیل جلسات برای بازگشایی این مرز باید در دستور کار مسئولان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی قرار گیرد تا در ایام اربعین امسال شاهد بازگشایی این مرز و تردد زائران از آن باشیم.
 
امام جمعه دهلران با اشاره به توهین برخی افراد در فضاهای مجازی به روحانیت و جایگاه های دینی یادآور شد: مسئولان بویژه وزارت اطلاعات باید این موضوعات را پیگیری و مانع فعالیت این فضاها شوند.
 
وی حمله موشکی آمریکا به سوریه را محکوم کرد و گفت: از سازمان ملل که هیچ ابهتی ندارد می خواهیم در این زمینه اقدام کند و همچنین از کشورهای اسلامی می خواهیم که این موضوع را بررسی و این اقدام را محکوم کنند.
 
حجت الاسلام موسوی از عملکرد فرماندار دهلران و شورای تامین این شهرستان در ایام نوروز نیز تقدیر کرد و افزود: خدمات همه کسانی که به مسافران نوروزی در بحش اسکان و راهنمایی کمک کردند، قابل تقدیر است./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار