سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد بعد از تساوی برابر اورتون با اذعان به مشکل گلزنی شاگردانش گفت که اقداماتی برای بهبود این وضع در فصل آینده انجام خواهد داد.
کد خبر: ۴۰۲۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳ 05 April 2017
به گزارش تابناک : منچستریونایتد و اورتون که برای رسیدن به سهمیه مسابقات اروپایی تلاش می کنند، در دیدار حساس سه شنبه شب در ورزشگاه «اولدترافورد» شهر منچستر به تساوی یک بر یک رضایت دادند.
با این تساوی نوار 20 بازی بدون شکست شیاطین سرخ در لیگ برتر انگلیس قطع نشد، با این حال آنها همچنان در جمع چهار تیم صدر جدول لیگ حضور ندارند. 
در دیدار سه شنبه شب، «زلاتان ابراهیموویچ» مهاجم باتجربه سوئدی ضربه پنالتی یونایتد را در دقیقه 94 تبدیل به گل کرد و فیلیپ جاگلیکا در دقیقه 22 برای اورتون گلزنی کرد. ابراهیموویچ در دقیقه 70 دروازه اورتون را باز کرد، اما کمک داور این گل را آفساید اعلام کرد و نپذیرفت. 
خوزه مورینیو سرمربی منچستریونایتد بعد از آنکه گل ابراهیموویچ آفساید اعلام و رد شد، گفت درصورت استفاده از ویدیو چک تیم او پیروز می شد.
مورینیو گفت: ما دو گل قانونی را به ثمر رساندیم ولی من این را با لبخند می گویم چون بدنبال ناراحت کردن داور بازی نیستم. تصمیم سختی بود، فقط ویدیو چک می توانست به تصمیم گیری کمک کند. 
وی افزود: بعد از فشارهای ممتد، در نهایت گل زدیم و دستکم احساس شکست را نداریم. تیم حریف ما را به حمله فراخواند، ولی آنها می توانستند این کار را انجام دهند چون روملو لوکاکو بسیار قدرتمند است و می تواند خطرناک باشد.
مورینیو ادامه داد: بازیکنان تمام تلاش خود را کردند. عملکرد آنها از نظر فوتبالی خوب نبود، ولی من از تلاش آنها راضی هستم.
این امتیاز دستکم منچستریونایتد را بالاتر از اورتون در جدول لیگ برتر انگلیس قرار داد. یونایتد با 54 امتیاز و سه امتیاز اختلاف با اورتون رده هفتمی در مکان پنجم قرار دارد. منچسترسیتی با 58 امتیاز در مکان چهارم ایستاده است. 
مورینیو گفت که اختلاف چهار امتیاز با سیتی زیاد است و جبران آن آسان نیست.
وی در این باره گفت: خیلی دشوار است. از لحاظ ریاضی ممکن است، ولی نتایج به تیم حریف بستگی دارد. نوار 20 مسابقه بدون شکست منچستریونایتد شگفت آور است، ولی ما در دیدارهای خانگی بسیاری به تساوی رسیدیم. به همین علت در این مکان قرار داریم. 
مورینیو افزود:‌ ما گل های کافی به ثمر نرساندیم. ما نتوانستیم به حد کافی تیم های حریف را شکست دهیم و اکنون در پایان فصل نتیجه آن را خواهیم دید. 
منچستریونایتد حتی اگر در میان چهار تیم صدر جدول لیگ برتر انگلیس قرار نگیرد، با قهرمانی در لیگ اروپا می تواند به لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.
مورینیو معتقد است که یونایتد شایستگی بیشتری داشت.
وی گفت: ما اشتباه کردیم و گل خوردیم. نمی توانیم این اشتباهات را مرتکب شویم. این امتیازها به ویژه با توجه به شرایط ما در جدول خیلی مهم هستند. ما در پایان مساوی کردیم. در بیشتر مدت بازی حمله می کردیم. ما فرصت خوبی داشتیم ولی باید بیشتر تلاش می کردیم.
رونالد کومان سرمربی اورتون معتقد است که شاگردانش سه روز بعد از شکست سه بر یک برابر لیورپول کار خود را به خوبی انجام دادند. وی پنالتی دیرهنگام منچستریونایتد را دردناک توصیف کرد.
وی افزود:‌ من برای رویارویی برابر یونایتد آرامش بیشتری نسبت به دیدار برابر لیورپول داشتم. بازیکنان یونایتد قدرتمند هستند، اما سبک بازی آنها با لیورپول متفاوت است. یونایتد تیمی قدرتمند با بازیکنان واقعا خوبی است.



منبع : ساکرنت
برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار