معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: با انعقاد تفاهم‌نامه وزارت نفت با سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای نیروهای مورد نیاز پارس جنوبی و صنایع پایین دست این حوزه از استان بوشهر تامین می‌شود.
کد خبر: ۴۰۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۷ 27 May 2015
تابناک بوشهر: سعید زرین‌فر ظهر امروز در آیین همایش تخصصی کارآفرینی و اشتغال استان بوشهر در کنگان با بیان اینکه استان بوشهر دارای ظرفیت‌های مهمی در حوزه تولید و اقتصاد است اظهار داشت: این استان با داشتن توانمندی‌های گوناگون اقتصادی نقش تاثیرگذاری در اقتصاد و تولید ناخالص ملی دارد.

وی با اشاره به اینکه پارس جنوبی به عنوان بزرگترین منبع گازی جهان در استان بوشهر قرار دارد بیان کرد: این استان علاوه بر داشتن ظرفیت‌های گازی در پارس جنوبی و منطقه جم دارای قابلیت‌های مهمی در بخش‌های کشاورزی، آبزی‌پروری، تجارت دریایی وصنایع پایین دستی نفت و گاز است.

معاون استاندار بوشهر با بیان اینکه توجه به اقتصاد مقاومتی از اولویت‌های برنامه وسیاست‌های استان بوشهر است گفت: طرح‌ها و برنامه‌های اقتصاد مقاومتی نقش مهمی درکارآفرینی و اشتغال دارد که در این حوزه برنامه‌های تدوین و عملیاتی شده است.

زرین‌فرازانعقاد تفاهم‌نامه وزارت نفت با سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای خبرداد و بیان کرد: با انعقاد تفاهم‌نامه وزارت نفت با سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای نیروهای مورد نیاز پارس جنوبی و صنایع پایین دست این حوزه در استان بوشهر پس از آموزش و مهارت افزایی تامین می‌شود.

وی با بیان اینکه آموزش نیروهای فنی و مهارتی نقش مهمی در تامین اشتغال جوانان و حل مشکلات مردم به ویژه جوانان دارد گفت: فراگیری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در حوزه جوانان می‌تواند بخش بزرگی از مشکلات استان بوشهر در حوزه اشتغال را برطرف کند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار