رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان صحنه از مایه کوبی بیش از 160 هزار راس دام سنگین و سبک علیه بیماری تب برفکی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۹۱۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵ 09 March 2017
به گزارش  خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه،  دکتر رامین سمیعیان رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان صحنه اظهار داشت: بیش از 158 هزار راس دام سبک در شهرستان صحنه علیه تب برفکی واکسینه شدند.

وی با بیان اینکه بیش از ۲ هزار راس دام سنگین نیز بر علیه این بیماری در شهرستان صحنه مایه کوبی شده اند، افزود: در راستای پیشگیری از شیوع بیماری تب برفکی و حفظ سرمایه دامداران شهرستان، شبکه دامپزشکی شهرستان صحنه از اول دی ماه تاکنون اقدام به واکسیناسیون 158 هزار و 260 راس گوسفند و بز با پوشش تمام روستاهای شهرستان و  2 هزار و 6 راس گاو و گوساله بر علیه بیماری تب برفکی نموده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در این مدت یک هزار و 720 راس گاو و گوساله بر علیه بیماری لمپی اسکین که در چند سال گذشته در کشور مشاهده شده است واکسینه شده اند.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان صحنه همچنین تصریح کرد: واکسیناسیون تب برفکی و لمپی اسکین گاو و گوساله در روستاهای باقیمانده شهرستان نیز تا ایام پایانی سال به انجام خواهد رسید تا به لطف خدا و با زحمت همکاران به پوشش صددرصدی مایه کوبی برسیم.

وی با اعلام شماره های تماس 1512 و سامانه پیامکی 100010001512 از شهروندان خواست تا موارد تخلف،  انتقاد،  پیشنهاد و نظرات  خود را از این طریق به اطلاع کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه برسانند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار