نماینده مردم سمنان در مجلس :
نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس با بیان اینکه اختلاف دریافتی‌ها در برنامه ششم توسعه کمتر می‌شود، تأکید کرد: فیش‌های حقوقی مدیران باید آنلاین باشد.
کد خبر: ۳۹۰۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱ 07 March 2017

احمد همتی در گفت‌وگویی اظهار کرد: در نظر داشتن مشارکت مردم در شکل‌گیری انقلاب اسلامی زیر سایه رهبری امام راحل از اهمیت بالایی برخوردار بوده و امروز هم این مشارکت عمومی در توسعه کشور نقشی مهم ایفا می‌کند.

وی تصریح کرد: مردم‌محوری که یک اصل مهم در بدنه اقتصاد مقاومتی محسوب می‌شود، باید در تمام سیاست‌ها و برنامه‌ها ظهور و بروز پیدا کند.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس با تأکید بر اینکه منویات و تأکیدات مقام معظم رهبری بیشتر حول این محور است که کارهای ما چارچوب داشته باشد، اضافه کرد: کارهای ما بر اساس منویات مقام معظم رهبری باید برنامه‌محور باشد.

همتی با اشاره به اینکه مجموعه نظام مقدس جمهوری اسلامی به سمت این اصل حرکت می‌کند که موارد نهفته در اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری را بیشتر اجرا کند، افزود: مقداری باید به بحث عدالت‌محوری هم پرداخت و در این مسیر حرکت کرد.

وی اضافه کرد: مصوبات مجلس شورای اسلامی هم بر اساس عدالت‌محوری است و در برنامه ششم توسعه می‌خواهند اختلاف دریافتی‌ها را کمتر کنند؛ فیش‌های حقوقی مدیران باید آنلاین باشد و سیستم مالیاتی به سمت آنلاین شدن پیش رود.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس تصریح کرد: موارد بسیار دیگر مانند رسیدن معافیت مالیاتی تا سقف دو میلیون تومان حقوق از برنامه‌های مجلس بوده که نشان می‌دهد جامعه به سمت عدالت در حال حرکت است.

همتی با تأکید بر اینکه مشارکت مردمی زمینه می‌خواهد و زمینه‌سازی برای تحقق آن از دولت گرفته تا مجلس شورای اسلامی باید در دستور کار باشد، تصریح کرد: باید تلاش کرد تا مردم بیشتر در امور مشارکت داشته باشند و این امر منوط به وجود آرامش و ثبات در کشور است.

وی اظهار کرد: استفاده از نیروهای درونی کشور در بحث جذب حداکثری که مقام معظم رهبری فرموده‌اند، در این راستاست تا به‌راحتی نیروها را از خودمان نرانیم و نیروهای خلاق و بااستعداد را جذب کنیم و امیدواریم این اقدامات با برخورداری از شتاب بیشتر در جامعه نهادینه شود.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار