ایگور کولاکویچ مونته نگرویی همراه همسر خود به تمرینات تیم ملی هندبال بانوان ایران رفت و از تمرینات این تیم بازدید کرد.
کد خبر: ۳۸۷۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰ 01 March 2017

به گزارش تابناک : ایگو کولاکویچ مونته نگرویی که به تازگی هدایت تیم ملی والیبال ایران را به عهده گرفته است حالا برای زیر نظر گرفتن لیگ ایران در شهرها سفر می کند. او به همراه همسرش حالا در تهران حضور دارد و در کنار بازدید از لیگ والیبال رشته های دیگر را هم زیر نظر دارند. کولاکویچ و همسرش صبح امروز به تمرینات تیم ملی هندبال بانوان رفتند و فعالیت آنها را زیر نظر گرفتند، اما دلیل این علاقه به هندبال بانوان چه بود ؟

 


"ساندرا کولاکوویچ" همسر ایگور کولاکوویچ 47 ساله است و در تیم ملی هندبال مونته نگرو بازی می‌کرد. او یک بار هم به عنوان سرمربی تیم ملی بانوان این کشور انتخاب شد. او در سال 2001 در قهرمانی جهان همراه با تیم ملی کشورش به مدال برنز رسید.


حضور ساندرا در هندبال نیز باعث شد "الکسا" یکی از دو پسر کولاکوویچ هم هندبالیست شود. او با یک متر و 90 سانتی متر در هندبال کار می‌کند. اصرار مادر الکسا باعث شد او هندبال را برای ورزش حرفه ای  انتخاب کند و سمت والیبال نرود. الکسا متولد 1997 مونته نگرو به عضویت تیم ملی هندبال صربستان در آمده است و در تیم سنت رافائل فرانسه بازی می‌کند. این بازیکن از سال 2013 عضو تیم ملی هندبال صربستان در آمده است.

 


ساندرا و ایگور حالا هندبال را هم زیر نظر دارند و در کنار والیبال به تمرینات این تیم ها هم سر می زنند.



منبع : ورزش 3
برچسب ها: تابناک ، استانها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار