معاون عمرانی شهرداری اصفهان خبر داد
تابناک: معاون عمرانی شهرداری اصفهان گفت: بر اساس قرارداد اجرای ایستگاه آزادی خط یک متروی اصفهان، این ایستگاه طی دو ماه آتی تکمیل می‌شود.
کد خبر: ۳۸۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۱ 23 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، علیرضا قاری‌قرآن ظهر امروز در بخش دوم هشتاد و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر در راستای سؤال تعدادی از اعضای شورای شهر از شهردار پیرامون متروی اصفهان اظهار کرد: مصوبات احداث ایستگاه مترو از سال 1383 مشخص شده است.

وی با بیان اینکه طرح اولیه ایستگاه مترو به صورت تقاطع دو‌طبقه مطرح بوده است، اضافه کرد: اجرای این طرح در سال 1389 به‌دلیل کمبود اعتبارات متوقف شد.

معاون عمرانی شهرداری اصفهان با اشاره به انجام مطالعات مجدد احداث ایستگاه آزادی متروی اصفهان به‌دلیل عبور خط BRT تصریح کرد: همچنین بر اساس این مطالعات مقرر شد که خط سه متروی اصفهان در طبقه منهای سه، خط یک مترو در طبقه منهای دو و مسیر عبور BRT از طبقه منهای یک باشد.

وی با تأکید بر اینکه ایستگاه آزادی بر اساس طرح مشاور باید تا 30 متر‌مربع ارتفاع در زیر زمین احداث شود، ادامه داد: بر اساس قرارداد منعقد شده در سال 1392 احداث ایستگاه‌های آزادی، سی و سه پل و شریعتی به سازمان عمران واگذار شد.

قاری‌قرآن با بیان اینکه ایستگاه‌های آزادی و سی و سه پل در سال جاری تکمیل و تحویل داده می‌شوند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار