شهر «الباب» در شمال سوریه در 30 کیلومتری مرز ترکیه قرار دارد از مهمترین اهداف تجاوز ارتش ترکیه به شمال سوریه بوده است چون ترکیه مدعی است که بخش عظیمی از حوادث تروریستی در ترکیه توسط گروه داعش در این شهر طرح‌ریزی می‌شوند.
کد خبر: ۳۷۹۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰ 17 February 2017
ارتش ترکیه روز جمعه طی بیانیه‌ای اعلام کرد که خطوط دفاعی داعش در شهر «الباب» در‌هم‌شکسته شده و تروریستهای تحت حمایت ترکیه در آستانه کنترل کامل این شهر هستند.
ترکیهبه گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، ارتش ترکیه روز جمعه طی بیانیه‌ای اعلام کرد که بخش عظیمی از شهر «الباب» به کنترل نیروهای نظامی ترکیه و تروریستهای تحت حمایت این کشور درآمده و به کنترل کامل این شهر و بیرون راندن تمام عناصر گروه داعش از این شهر نزدیک شده‌اند.

بنا به گزارش «رویترز» شهر «الباب» در شمال سوریه در 30 کیلومتری مرز ترکیه قرار دارد از مهمترین اهداف تجاوز ارتش ترکیه به شمال سوریه بوده است چون ترکیه مدعی است که بخش عظیمی از حوادث تروریستی در ترکیه توسط گروه داعش در این شهر طرح‌ریزی می‌شوند.

کنترل کامل شهر «الباب» نفوذ ترکیه در شمال سوریه را شدت می‌بخشد.

در بیانیه ارتش ترکیه در این رابطه آمده که عملیات بازپس‌گیری کامل شهر «الباب» به مراحل پایانی خود نزدیک شده و خطوط دفاعی عناصر گروه داعش در این شهر درهم شکسته شده‌است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار