اوج ناهماهنگی در این جریان به سان زمان مرحوم مصدق می ماند که پس از رسیدن به قدرت هر کس ساز خود را کوک کرد و رقص خود را می رفت.
کد خبر: ۳۷۸۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱ 15 February 2017
چند سالی است که فعالیت های اصلاح طلبان در کهگیلویه و بویراحمد ، بیشتر به خودزنی شباهت پیدا کرده است تا برنامه ریزی برای انسجام در تشکیلات.
اوج ناهماهنگی در این جریان به سان زمان مرحوم مصدق می ماند که پس از رسیدن به قدرت هر کس ساز خود را کوک کرد و رقص خود را می رفت.
کار تشکیلاتی در میان اصلاح‌طلبان استان آنقدر ضعیف و از هم گسیخته است که‌ اگر نبود جریان سیاسی اصلاحطلبی کشوری موقعیت گرفتن آن ها در استان هم به اما و اگر می افتاد.
اوج ناهماهنگی اصلاح‌طلبان به انتخابات مجلس برمی گردد که‌ مشخص نشد وزن اصلاحات در این دوره چقدر بود و از همه بدتر اتهامات تند و حرمت شکنانه ای بود که در برخی حوزه های استان نثار نخبگان سیاسی اصلاحات شد. 
منهای شخصیت کاریزمای تاجگردون که توانست فارغ از مسائل سیاسی بسیار مقتدرانه برنده انتخابات شود و البته تا حدودی رنجش شکست در دو حوزه ی دیگر را تسکین دهد در دو حوزه ی دیگر کسی از کاندیدای اصلاحطلبان حرفی برای گفتن نداشت.
در منطقه‌ی کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده که‌ اصلاحطلبان به علت عدم هماهنگی کلا در معادلات محو بودند و در بویراحمد هم اگر به نتایج انتخابات نگاه شود کاندیداهای اصلی اصلاحات در میان رای سه گزینه مطرح چیزی برای گفتن نداشتند.

با نگاهی به اتفاقات اخیر در استان کهگیلویه و بویراحمد مشخص می‌شود که‌ چقدر اصلاحطلبان در برنامه ریزی ناهماهنگ و موقعیت ناشناس هستند.
در حالی که عمر چهار ساله فعلی  دولت در حال پایان است و عملا تغییر و تحولات به حکم ضرورت باید صورت پذیرد ، رسانه‌ای شدن یک دیدار ، داغ جریان اصلاحات را تازه کرد تا مشخص شود که‌ جریان اصلاحات در کهگیلویه و بویراحمد اصلا نتوانسته در حد و اندازه ی یک حزب، گروه یا جریان سیاسی مقتدر ظاهر شود.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، رسانه‌ها نوشته‌اند که تعدادی از اصلاح طلبان «کهگیلویه و بویراحمد» با برخی مسئولان ارشد دولتی در تهران دیدار و خواهان کنار گذاشتن استاندار شدند.
در باره محتویات این جلسات گفته‌اند؛ در این دیدار درباره برنامه‌های تبلیغاتی ریاست جمهوری و وضعیت مدیریت استان و تاثیر آن بر رأی مردم بحث‌های خوبی شد.
یکی از افراد مطلع در ادامه افزود: در این دیدار یک گروه پنج نفره از اصلاح طلبان و حامیان دولت در استان «کهگیلویه و بویراحمد» با مسئولان موثر دولتی و نیروهای در سایه دولت تدبیر و امید در خصوص عملکرد «موسی خادمی» استاندار کهگیلویه و بویراحمد مفصل بحث هایی شده و نارضایتی شدید حامیان دولت و مردم را منتقل کرده ایم.
این فعال سیاسی اصلاح طلب ادامه داد: در این نشست صمیمانه نگرانی‌های حامیان دولت در استان از عملکرد و انتصابات «موسی خادمی» ارائه شد و مقرر شد این نگرانی ها به مسئولان ارشد دولت بویژه رئیس جمهور منتقل گردد .
وی گفت: همچنین مقرر شد این نشست‌ها ادامه داشته باشد.
اخبار منتشره در فضای رسانه‌های مجازی حکایت از آن دارد که تعدادی از مدعیان اصلاح طلبی در «کهگیلویه و بویراحمد» با برخی مسئولان ارشد دولتی در تهران دیدار و خواهان کنار گذاشتن استاندار بدلیل آنچه که ضعف مدیریتی قلمداد کرده، شده اند. ظاهراً در این دیدار مطالبی درباره چگونگی برنامه های تبلیغاتی ریاست جمهوری و تاثیر ضعف مدیریتی استان و بویژه عملکرد شخص استاندار بر رای مردم منعکس و نارضایتی شدید حامیان دولت و مردم منتقل شده است .
 به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در این مطلب نقل شده از رسانه‌های استان مشخص است ناهماهنگی کامل در میان اصلاحطلبان است به گونه‌ای که در این بین منافع شخصی باعث شده  حتی برخی رسانه‌ها بتوانند در میان مدیران یارگیری کنند و باعث پاشیده شدن جریان اصلاحطلبی از درون شوند. که البته مهمترین دلیل آن هم نداشتن اتحاد و منافع مشترک است !بر خلاف آنچه که‌ در ظاهر بیان می کنند!
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار